۱۶:۳۰ - یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳

 دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شاهین‌شهر و میمه:

گره‌گشایی و محرومیت‌زدایی با بیش از 9 و نیم میلیارد ریال

 دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: خادم‌یاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با مشارکت خیران ۹ میلیارد و ۶۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال از خانواده‌های احسان پذیر محرومیت‌زدایی و از مشکلات آنها گره‌گشایی کردند.

مصطفی نظری در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شاهین پرس»؛ اظهار کرد: کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در دهه ولایت و امامت آقا امیرالمؤمنین علی (ع) با مساعدت خیران و مشارکت بنیاد کرامت آستان قدس مبلغ هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال برای اطعام روز عید غدیر هزینه کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: مبلغ یک میلیارد و ۷۱ میلیون ریال گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع شد و مبلغ ۹۵۴ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال آن نیز برای سایر مصادیق و اقدامات محرومیت‌زدایی هزینه شد.

وی ادامه داد: با تلاش و همکاری خادم‌یاران و یاوران ۹ کانون محله‌ای خدمت رضوی و کانون‌های مرکزی، امام رضا(ع) و کانون شهرهای میمه، گز، وزوان، گرگاب و محله‌های هسا، گلدیس، حاجی‌آباد و ازان و کانون‌های تخصصی بانوان و خانواده رضوی و تعلیم‌وتربیت شاهین‌شهر و میمه برای سنت حسنه اطعام غدیر ۱۱ هزار و ۸۰۸ پرس غذای گرم در بین جمعیت هدف از جمله کودکان، ایتام، سادات، خانواده‌های محروم و دختران ماه توزیع شد.

نظری تصریح کرد: در مصداق گوشت قربانی ۲۴۱ کیلو گوشت گوسفندی در ۳۰۰ بسته ۳۰۰ گرمی تا یک‌ کیلویی توسط خادم‌یاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی شهر میمه و گز و هسا توزیع شد.

وی با اشاره به اعزام زائر اولی به مشهد مقدس ابراز کرد: برگزاری میزهای خدمت مشاوره تحصیلی، تربیت فرزندان و همسرداری، آیین تکریم سادات دختران ماه، برگزاری محافل بصیرت‌افزایی، جهاد تبین برای تشویق مردم به شرکت حداکثری در انتخابات و تولید محتوای رسانه‌ای غدیر به ترتیب از طریق کانون‌های تخصصی بانوان و خانواده، تعلیم‌وتربیت، زیارت و کانون خبر و فضای مجازی انجام شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: توزیع بسته‌های معیشتی، آیین تکریم سادات یک کمپ، تجلیل از خانواده شهدای سادات، اهدای بخشی از جهیزیه نوعروسان، تعمیر وسایل منزل، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، استقرار موکب سلامت و غربالگری قند و فشارخون، موکب فرهنگی کودکان و نوجوانان، موکب پذیرایی، ایستگاه نقاشی غدیر و میز تخصصی مشاوره حقوقی از جمله مصادیق و ویژه برنامه‌های دهه ولایت است که به همت خادم‌یاران و یاوران کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در دهه ولایت برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی مذهبی غدیر، مراسم جشن غدیرانه ویژه بانوان، کودکان و نوجوانان، برگزاری جشن‌های خیابانی، برپایی موکب و ایستگاه‌های پذیرایی، اعطای کارت هدیه و هدایای نقدی به‌عنوان عیدی به سادات، ایتام و بیماران سادات، انجام مراجعات بانکی و ارائه خدمات به متقاضی در منزل برای رفع نیاز افراد توان‌یاب از دیگر اقدامات خادم‌یاران و یاوران رضوی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در دهه ولایت است.

نظری با بیان اینکه سایر اقدامات و مصادیق خدمت رضوی در دهه ولایت به همت ۱۵ کانون عمومی و تخصصی انجام شد افزود: دفتر خدمت رضوی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در حال حاضر دارای ۹ کانون عمومی و ۶ کانون تخصصی است.

انتهای خبر/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.