۱۰:۱۲ - یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۲

مدیر عامل سازمان تاکسیران شاهین شهر

با تاکسی های فاقد مجوز برابر قانون برخورد می شود

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شاهین شهر از آمادگی کامل تاکسی‌های شهر برای خدمت‌رسانی به مسافران از ابتدای مهرماه خبر داد .

 

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، ،علیرضا بصیری با اعلام این مطلب گفت: در مواقعی همچون مهرماه که بر تعداد مسافران افزوده می‌شود درخواست برای تاکسی‌های شهری نیز بیشتر است و تمام ناوگان تاکسیرانی در مناطق مختلف شهر آماده ارائه خدمت به شهروندان است.

وی با تأکید بر این‌ که تاکسی‌ها در نقاط پر تردد جانمایی شده‌اند ، اظهار داشت : کل تاکسی‌های فعال شهر 1500 دستگاه می باشد .

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی عنوان کرد: در صورتی که شهروندان شاهد تخلفی از سوی رانندگان تاکسی‌ها و یا افزایش نرخ کرایه‌ها به صورت خودسرانه بودند ، می‌توانند با شماره تلفن 5228189 بازرسی سازمان تاکسیرانی تماس بگیرند تا با متخلفان برخورد قاطع شود .

وی در رابطه با سرویس مدارس با بیان این ‌که 6 شرکت خصوصی با 600 دستگاه تاکسی در امر سرویس‌دهی به مدارس زیر نظر این سازمان فعالیت می‌کنند ، افزود : نرخ کرایه سرویس مدارس شاهین شهر هیچ گونه تغییری نداشته است.

وی با تأکید بر این‌ که لازم است نظارت بر سرویس‌های مدارس در تمامی مسائل از جمله سرویس‌دهی رانندگان و خودرو انجام شود ، تصریح کرد: رانندگان تاکسی با برخورد محترمانه ، شادابی، مرتب و تمیز بودن می توانند الگویی برای دانش آموزان باشند .

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری شاهین شهر عنوان کرد: تنظیم مناسب سرویس‌ها ، کاهش پراکندگی ، رعایت قوانین و مقررات ، همکاری شرکت‌ها با یکدیگر و استفاده از خودروها با ظرفیت بیشتر از مواردی است که می‌توان با توجه به آن‌ها هزینه‌های تمام شده را کاهش داد تا در پی آن نارضایتی احتمالی اولیاء مرتفع شود .

بصیری ادامه داد : عمده‌ترین مشکل رانندگان سوخت می باشد و تأمین سوخت سرویس مدارس بر عهده سازمان تاکسیرانی نیست و این سازمان هیچ تعهدی برای تأمین سوخت ندارد.

وی اظهار داشت: با توجه به محدویت بازرسان ، سازمان تاکسیرانی تمام تلاش خود را مبنی بر نظارت مستمر بر سرویس‌های مدارس به کار بسته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شاهین شهر ادامه داد: از رانندگان انواع آزمایش‌ها از جمله عدم اعتیاد به مواد مخدر به عمل می آید و سوء پیشینه آن‌ها بررسی می‌شود و در صورت نداشتن منع قانونی برای رانندگی مجوز صادر می‌شود بنابر این بازرسان سازمان در صورت مشاهده سرویس‌های فاقد مجوز با آنان برخورد قانونی و جدی انجام خواهند داد .

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.