۱۰:۴۲ - سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

استاندار اصفهان خبر داد

تجهیز 6 هزار تاکسی اصفهان به سامانه هوشمند

استاندار اصفهان گفت: امسال نزدیک به 6 هزار تاکسی در اصفهان به سامانه هوشمند مجهز شده‌اند و باید تجهیز تاکسی‌ها به این سیستم تا اواسط سال آینده به دو برابر افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شاهین نا؛ رسول زرگرپور در جلسه شورای سازمان تاکسیرانی استان، گفت: اصلاحیه بودجه سال 93 و پیشنهاد بودجه سال آینده این سازمان به تصویب رسید.

زرگرپور با تأکید بر اینکه باید نصب دستگاه‌های هوشمند در تاکسیرانی با سرعت ادامه پیدا کند، افزود: نزدیک به 6 هزار تاکسی به این سامانه مجهز شده‌اند و باید تجهیز تاکسی‌ها به این سیستم تا اواسط سال آینده به دو برابر افزایش یابد.

رئیس شورای سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر اصفهان تصریح کرد: این امر تسهیلات خوبی را در ارتباط با کنترل و نظارت در اختیار سیستم تاکسیرانی و مسافران قرار می‌دهد.

زرگرپور به تردد تاکسی‌های فرسوده و از رده خارج اشاره کرد و افزود: باید در این خصوص سازوکاری در نظر گرفته شود و در برنامه‌های سال آینده قرار گیرد.

مدیر ارشد استان اصفهان با اشاره به معضل آلودگی هوا و اقداماتی که باید در خصوص مقابله با آلاینده‌ها صورت پذیرد، تأکید کرد: معاینه فنی خودروها به‌ویژه تاکسی‌ها به لحاظ حجم ترددی که در سطح شهر دارند باید به‌صورت جدی دنبال شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در خصوص تغییر قیمت خدمات تاکسیرانی در سال 94 پیشنهاد‌هایی مطرح شد، افزود:‌ این پیشنهادات نیازمند کار کارشناسی بیشتری از سوی استانداری بود که تصمیم‌گیری در این خصوص به جلسه بعدی موکول شد.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.