۱۰:۴۲ - جمعه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴

استاندار اصفهان رأی خود را به صندوق انداخت و گفت :

آمارها و نظرسنجی‌ها تا این لحظه مؤید افزایش استقبال مردم/این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های قبل بسیار متفاوت است/عکس

استاندار اصفهان با انداختن رأی خود به صندوق گفت: مردم ایران با رای خود توطئه‌های استکبار را خنثی می‌کنند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ رسول زرگرپور دقایقی پیش با حضور در پای صندوق‌ رأی و انتخاب کاندید مورد نظر خود بیان داشت: امروز روز نشان دادن عزت، مقاومت و بلوغ سیاسی مردم ایران است.

وی با بیان اینکه این مردم در لحظات مختلف و حساس کشور پشتیبان مسئولان بوده‌اند، ادامه داد: مردم ایران با رای خود در این انتخابات توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی خواهند کرد.

استاندار اصفهان خطاب با اشاره به رای اولی‌ اظهار داشت: همانطور که به بلوغ رسیدن دختران و پسران را جش می‌گیریم، امروز را هم باید جشن بگیریم چرا که رای اولی‌ها به بلوغ سیاسی رسیده‌اند.

photo_2016-02-26_09-49-47

وی تاکید کرد: مردم اصفهان در تمام عرصه های انقلاب حرف اول را زدند و در جنگ تحمیلی هم پیشتاز بودند که این نشان از علاقمندی به نظام و کشور است.

وی افزود:این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های قبل بسیار متفاوت است و در دوره قبل میزان مشارکت در کل استان حدود ۶۰٫۹ درصد بود و انتظار داریم این دوره مشارکت افزایش یابد.

وی تصریح کرد: تعداد ثبت نامی‌ها ۳ و تعداد افراد تائید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان نسبت به دوره قبل دو برابر شده است.

استاندار اصفهان امنیت این دوره از انتخابات را بسیار مناسب ارزیابی کرد و افزود: مردم به صحبت‌های مقام معظم رهبری گوش می‌دهند و ایشان نیز در دیدار با مردم نجف‌آباد فرمودند این دوره مشارکت افزایش می‌یابد.

زرگرپور در خاتمه اذعان کرد: آمارها و نظرسنجی‌ها تا این لحظه مؤید افزایش استقبال مردم است.

منبع: صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.