۱۳:۲۵ - دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

کشف سلاح کمری و دستگیری 34 معتاد متجاهر در طرح عملیاتی ذوالفقار5

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از جمع آوری و دستگیری ۳۴ معتاد متجاهر خرده فروش و سارق و همچنین کشف یک قبضه کلت کمری در اجرای مرحله پنجم طرح عملیاتی ذوالفقار در شهرهای شاهین شهر و گرگاب خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ از کشف یک قبضه کلت کمری و جمع آوری و دستگیری 34 معتاد متجاهر و خرده فروش و سارق در اجرای مرحله پنجم طرح عملیاتی ذوالفقار در شهرهای شاهین شهر و گرگاب خبر داد و اظهار کرد: مرحله پنجم طرح عملیاتی ذوالفقار با محوریت پاکسازی پارک‌ها، جمع‌آوری معتادان متجاهر و همچنین جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در پارک ها، بوستان ها و نقاط آلوده سطح شاهین شهر و همچنین محلات جرم خیز شهر گرگاب اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خاطر نشان کرد: کشف یک قبضه کلت کمری با ۳۳ عدد فشنگ جنگی مربوطه، دستگیری ۲ سارق و چهار مواد فروش و کشف مقادیری انواع موادافیونی و جمع آوری ۲۸ معتاد متجاهر و انتقال آنها به مراکز ترک اعتیاد از نتایج این طرح بود.

* سارق مامورنما در دام پلیس شاهین شهر

سرهنگ ثابت راسخ از دستگیری سارق مامورنما نیز خبر داد و اظهار کرد: چندی قبل فردی سارق با معرفی دروغین خود به عنوان مأمور پلیس وارد منزل یک شهروند شده و با ادعای داشتن دستور جلب، دست‌های صاحب خانه را بسته و پس از سرقت زیورآلات موجود در منزل متواری شده بود.

وی افزود: بلافاصله با دریافت این خبر تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مامور شناسایی و دستگیری سارق شدند که در نهایت پس از چند هفته تلاش شبانه‌روزی موفق شدند متهم را شناسایی و با مشخص شدن مخفیگاهش در یکی از محلات شهر اصفهان، او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی تاکید کرد: ماموران انتظامی برای انجام ماموریت هایی که در ارتباط با بازرسی منازل و ورود به حریم شهروندان است موظف به ارائه کارت شناسایی، حکم مأموریت و دستور قضایی معتبر هستند و صرف اینکه فردی خود را مامور انتظامی معرفی و یا دارای لباس و تجهیزات پلیسی مثل بیسیم و دستبند باشند دال بر مامور بودن وی نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه به شهروندان توصیه کرد: در صورت برخورد با افرادی که خود را مامور پلیس یا مامور ادارات مختلف معرفی و از شما خواسته ای دارند، قبل از انجام درخواست های او حتماً از وی کارت شناسایی، حکم قضایی و یا حکم مأموریت مطالبه و در صورت مقاومت این افراد سریعاً با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.