۱۷:۱۷ - شنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۱

اجرای طرح ذوالفقار ۴ در شاهین‌شهر/ سیر نزولی سرقت‌ها با اجرای طرح ذوالفقار

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اجرای مرحله چهارم طرح عملیاتی ذوالفقار در شاهین‌شهر از سیر نزولی وقوع جرائم و به ویژه کاهش چشمگیر سرقت‌های شهرستان در نتیجه اجرای مرتب این طرح عملیاتی و محله محور خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ از اجرای مرحله چهارم طرح عملیاتی ذوالفقار در شاهین‌شهر خبر داد و اظهار کرد: طرح عملیاتی ذوالفقار ۴ با محوریت پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، در جاده سلامت و پارک‌های بانک استان، حافظ شمالی، ردانی پور و همچنین مناطقی از محلات طالقانی، شیخ بهائی شاهین‌شهر به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: فروپاشی دو پاتوق توزیع و مصرف مواد مخدر، دستگیری شش نفر مواد فروش و سه نفر سارق معابر، جمع‌ آوری ۷ معتاد متجاهر و انتقال آنها به مراکز ترک اعتیاد و همچنین توقیف ۶ دستگاه خودروی هنجارشکن که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند از نتایج این طرح بود.

سرهنگ ثابت راسخ از از سیر نزولی وقوع جرائم و به ویژه کاهش چشمگیر سرقت‌ها در سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: اجرای طرح‌های عملیاتی ذوالفقار در سطح شاهین شهر نتایج خوبی به همراه داشته است به طوری که با اجرای چهار مرحله از طرح مذکور در دی ماه سال جاری میزان وقوع انواع سرقت در سطح شاهین شهر نسبت به آذر ماه ۲۳ درصد کاهش یافته است.

وی خاطر نشان کرد در یک ماه گذشته میزان دستگیری سارقان نسبت به آذرماه ۳۳ درصد و میزان کشف پرونده‌های سرقت نیز ۵ درصد افزایش یافته است که این نشان دهنده اثربخش بودن طرح ذوالفقار در ارتقای امنیت شاهین‌شهر است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.