۱۳:۵۱ - جمعه ۰۵ مهر ۱۳۹۸

امام‌جمعه موقت شاهین‌شهر:

دشمن با فشار حداکثری به دنبال امتیاز مذاکره است/ مقاومت سازنده، راهبرد ملت ایران است

امام جمعه موقت شاهین شهر با اشاره به خباثت های استکبار جهانی گفت: دشمن در حالی که با فشار حداکثری بر علیه انقلاب اسلامی به دنبال امتیاز مذاکره است اما ملت ایران هرگز اجازه مذاکره برای سازش ننگین را نخواهند داد.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام محمدرضا محمدی، در خطبه های نماز جمعه این هفته نماز جمعه شاهین شهر، با تبیین خباثت های استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمن درحالی که با فشار حداکثری بر علیه انقلاب اسلامی به دنبال امتیاز مذاکره است، اما ملت ایران هرگز اجازه مذاکره برای سازش ننگین را نخواهند داد.

امام جمعه موقت شاهین شهر، با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران درهای دنیا به روی خود نبسته است خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر انقلاب با همه دنیا به جز آمریکا و اسرائیل تعامل داریم اما به اروپا هم اعتماد نداریم زیرا تحریم های ثانویه توسط کشورهای اروپایی خائن بر علیه ایران وضع شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و با اشاره به توقیف مقتدرانه نفتکش بزرگ انگلیسی در آب های خلیج فارس تصریح کرد: دولت انگلیس خبیث که روزگاری تمام شاه راههای حیاتی منطقه را دست داشت و راه را بر دولت های همین منطقه می بست امروز ذلیلانه مجبور است چنین خفتی را تحمل کند و این عزت و عظمت مرهون خون شهدای بزرگی همچون فلاحی، کلاهدوز، نامجو، جهان آرا و غیره هستیم.

حجت الاسلام محمدی، با بیان اینکه راهبرد ملت ایران راهبرد مقاومت سازنده است تاکید کرد: ملت ایران با تحمل هشت سال جنگ تحمیلی و پشت سر گذاشتن چهل سال از انقلاب و قدم گذاشتن در چهل سال دوم از مسئولان انتظار خدمت صادقانه و کار و کوشش با روحیه جهادی را دارند.

وی با تاکید براینکه بسیاری از کارها نیازمند عزم و اراده و روحیه انقلابی و جهادی است خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان به جای مانع تراشی و جلوگیری از حرکت چرخ اقتصادی کشور و ایجاد یاس و ناامیدی و احساس وابستگی، از توانمندیهای جوانان بسیجی برای پیشرفت کشور استفاده کنند.

خطیب موقت نماز جمعه شاهین شهر با قدردانی از اقدامات دستگاه قضایی کشور در برخورد با مفسدین اقتصادی افزود: مسئولان بدانند که بیت المال امانتی در دستان آنها است و مردم از دست اندازی برخی افراد خیانت کار به بیت المال ناراحت و نگران هستند که امیدواریم با اقدامات خوب دستگاه قضا دست خیانت کاران از بیت المال کوتاه شود.

وی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: آغاز سال تحصیلی جدید فرصت مناسبی برای رشد و تربیت فرزندان بر اساس اصول و ارزشهای اسلامی است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.