۱۵:۰۸ - جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸

امام‌جمعه موقت شاهین‌شهر:

افتخارات سپاه پاسداران مایه مباهات کشور است

امام جمعه موقت شاهین شهر گفت: افتخارآفرینی‌های سپاه پاسداران مایه مباهات ملت ایران است که پس از خودکفایی در حوزه صنایع دفاعی و اجرای طرح‌های سازندگی، توانست با افزایش تولید بنزین، زمینه صادرات این محصول را برای کشور فراهم کند.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهین‌شهر اظهار کرد: افتخارآفرینی‌های سپاه پاسداران مایه مباهات ملت ایران است که پس از خودکفایی در حوزه صنایع دفاعی و اجرای طرح‌های سازندگی، توانست با افزایش تولید بنزین، زمینه صادرات این محصول را برای کشور فراهم کند.

امام جمعه موقت شاهین شهر، افزود: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس دوشادوش ارتش جمهوری اسلامی و بسیجیان سرافراز عامل سربلندی ملت ایران شدند و امروز نیز پرچم پیشرفت‌های صنعتی کشور را در دست گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: تحریم‌های آمریکا علیه مسئولان کشور ازجمله وزیر امور خارجه کشور نه تنها اثری ندارد بلکه هوشیاری و بیداری ملت ایران در برابر خصومت‌ها و جنایت‌های رژیم آمریکا را نیز به دنبال دارد.

خطیب موقت نماز جمعه ادامه داد: رژیم تروریست آمریکا آقای ظریف را که شش سال با دولت قبلی این کشور مذاکره کرده بود تحریم کرد و با این اقدام نشان داد که اصلاً قابل‌اعتماد نیست و دولتی بدعهد و پیمان‌شکن است.

امام‌جمعه موقت شاهین‌شهر، با بیان که برخی از مسئولان نباید خسارت‌های برجام را مخفی و وقایع آن را برای مردم تحریف کنند تصریح کرد: از شعارهای برجامی دست‌برداریم و وقایع برجامی را با شعارپراکنی‌ها تحریف نکنیم؛ برجام در واقع همان معاهده‌ای است که آمریکا به‌راحتی زیر تمام توافق‌های آن زد و اروپا از آن به‌ عنوان چماق بر سر ملت ایران گرفته است.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: مسئولانی که با وجود خسارت‌های برجامی هم چنان از مذاکره با آمریکا دم می‌زنند، به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره وقایع پیش و پس از برجام دقت و عمل کنند و توصیه‌های رهبری را درباره بی‌فایده بودن مذاکره با آمریکا در نظر بگیرند.

امام‌جمعه موقت شاهین‌شهر، به توصیه‌های اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به نخبگان جوان کشور اشاره کرد که دشمنان کشور در کنار جنگ اقتصادی به دنبال مأیوس کردن جوانان از تحرک و پویایی هستند و برخی از رسانه‌های مغرض و افراد پرکینه هم تلاش می‌کنند ملت ایران را از پیشرفت و سرافرازی مأیوس کنند.

وی با تأکید بر اینکه حضرت صاحب‌الزمان(عج) از ملتی که به فرمایشات نایب برحقش عمل می‌کند و دنباله‌رو اوست، توجه ویژه دارد و خشنود است خاطرنشان کرد: اگر در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را مهیا کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم کودک کش صهیونیستی در جنگ 33 روزه ابراز کرد: ملت مظلوم و مقاوم یمن با الگوبرداری از رزمندگان حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت در عراق و سوریه، ارتش آل سعود را زمین گیر کرده و ابتکار عمل را در جبهه‌های نبرد به دست گرفتند.

وی با توصیه به بهرمندی هر چه بیشتر از ثواب اعمال دهه اول ماه ذی‌الحجه، به مومنان، خاطرنشان کرد:  بر اساس روایاتی از حضرت رسول اکرم(ص) در دهه اول ماه ذی الحجه مومنان را به انجام عبادت‌ها، نیایش‌ها و دستگیری از مستمندان سفارش می کردند.

امام‌جمعه موقت شاهین‌شهر، با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر(ع) به نمازگزاران ، گوشه‌ای از سیره آن حضرت را در نشر اسلام واقعی بیان و تأکید کرد: هرمومنی که اطاعت پروردگار متعال کند و محبت اهل‌بیت (ع) در دلش باشد در روز قیامت از شفاعت ائمه معصومین(ع) بهره‌مند خواهد شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.