۱۴:۳۰ - جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

امام جمعه موقت شاهین شهر:

مجلس یازدهم به نمایندگان پیروی خط رهبری نیاز دارد

امام جمعه موقت شاهین شهر گفت: مجلس یازدهم با رای ملت بابصیرت ایران و انتخاب نمایندگان پیروی خط رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات اسفند ماه تشکیل خواهد شد.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت‌الاسلام محمد علی دائی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهین شهر اظهار کرد: مجلس یازدهم با رای مردم بابصیرت ایران و انتخاب نمایندگان پیروی خط رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات اسفندماه تشکیل خواهد شد.

امام جمعه موقت شاهین شهر با بیان اینکه ملت ایران خواهان نمایندگانی سالم در تصمیم گیری ها و عملکرد شخصی و شجاع در برابر زورگویی های آمریکا هستند، تصریح کرد: ملت مقاوم و شهیدپرور ایران به مسئولانی از نوع سرداردل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی نیاز دارند که تمام عمر بابرکت خود را صرف دفاع از میهن اسلامی، مقابله با تروریسم تکفیری در منطقه و شکست توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی کرد.

حجت‌الاسلام دائی ادامه داد: سیلی موشکی رزمندگان سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی عین الاسد آن قدر سهمگین بود که ترامپ رئیس جمهور، تروریست آمریکا وقتی می خواست درباره آثار این حمله گزارش دهد از ترس نفس نفس می زد.

وی با اشاره به درپیش بودن روز ملی فناوری فضایی خاطرنشان کرد: مهندسان متدین، باایمان و باتقوای کشور به لطف الهی و اتکا به توانمندی های داخلی توانستند به سطحی از فناوری پیشرفته و بومی موشکی دست یابند که سربازان اشغالگر آمریکایی با ترس و لرز درپناه گاه های نظامی روز و شب می گذارند.

خطیب موقت نماز جمعه شاهین شهر شهروندان را به حضور در همایش استانی فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و گام دوم که صبح روز شنبه در تالارشیخ بهایی شاهین شهر با سخنرانی اندیشمندان کشور برگزار می شود دعوت کرد.

وی در خطبه اول، با توصیه به رعایت تقوای الهی، یکی از آثار بی تقوایی را افزایش آمار طلاق در جامعه دانست و بیان کرد: نبود روابط صحیح بین پدر و مادر و فرزندان از جمله عوامل آمار نگران کننده طلاق در شهر کوچکی همانند شاهین شهر است

امام جمعه موقت شاهین شهر بخل، کینه و حسادت داشتن اعضای خانواده ها نسبت به یکدیگر را سبب محروم شدن از نعمت بهشت دانست و تاکید کرد که اعضای یک خانواده لازم است مهارت محبت کردن و محبت داشتن را بین خود ارتقاء دهند، همسران مواظب باشند اقتدار مرد خانواده تضعیف نشود و شوهر خانه هم گوش شنوایی برای شنیدن درخواست های همسر خانه را داشته باشد.

وی ادامه داد: نبی مکرم اسلام(ص) همواره مردان را به کمک کردن همسران در کارهای خانه توصیه کرده و می فرمودند ثواب این کار از ثواب معتکفان در مسجد بیشتر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.