۲۰:۲۰ - پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شاهین شهر و میمه:

خدمت به مردم بهترین شیوه استکبارستیزی است/ لزوم پاسخگویی مسئولان و شفافیت آرای نمایندگان مجلس

بسیج دانشجویی شاهین شهر و میمه، در بیانیه ای به مناسبت بزرگداشت 13آبان، با هشدار نسبت به خطر نفوذ فرهنگی دشمن در دستگاه های تصمیم گیر نظام، بهترین شیوه استکبارستیزی را خدمت به مردم در عرصه های مختلف با نگاه به داخل دانست و بر لزوم پاسخگویی مسئولان دولتی و شفافیت آرای نمایندگان مجلس در امور مهم مملکت تأکید کرد.

به گزارش شاهین پرس؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شاهین شهر و میمه‏ به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

امام خمینی(ره): کسی تصور نکند که ما راه سازش با جهانخواران را نمی‏دانیم، ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند، هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نمی‏ کنیم.

امام خامنه ای(مد ظله العالی): مبارزه با استکبار تعطیل پذیر نیست، خودتان را برای ادمه مبارزه با استکبار آماده کنید.

با پشت سر گذاردن چهلمین روز از شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایشان در 1440 سال قمری پس از هجرت پیامبر اعظم(ص) از مکه به مدینه و تأسیس حکومت اسلامی، تنها کمتر از چهار ماه تا فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی باقیمانده است و امروز در آستانه 13 آبان و در هفته ای که به نام استکبارستیزی مزین شده است، قرار داریم که باید مقارن شدن این مناسبت های گرانقدر با یکدیگر را به فال نیک بگیریم.

انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 1357 به پیروزی رسید، اما به تعبیر امام خمینی(ره) انقلاب دوم که انقلابی مهم تر از انقلاب اول است، در تاریخ 13 آبان 1358 و با تسخیر سفارت و لانه جاسوسی آمریکا در ایران توسط دانشجویان انقلابی پیرو خط امام(ره) رخ داد. اهمیت تسخیر لانه جاسوسی از آن جهت بود که ریشه فساد و طراحی عملیات و پشتیبانی گروهک های تجزیه طلب و تلاش برای نابودی انقلاب اسلامی را خشکاند تا ریشه های انقلاب اسلامی باقی بمانند و پرورده شوند و ساقه ها و شاخه های آن سر به آسمان بربیاورند.انقلابی که منشأ آن انقلاب پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) است و خون اباعبدالله الحسین(ع) و اصحابش سبب شد تا آثار آن انقلاب و دین مبین اسلام از خطر نابودی حفظ شود تا اینکه ملت شهیدپرور ایران با پیروی از راه و رسم ایشان، پرچم مبارزه با ظلم و استکبار را تا برقراری انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج) به دست بگیرند.

امروز دانشجویان انقلابی برای تبیین و تحقق همه آرمان های انقلاب اسلامی در سیر انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی آماده هرگونه فداکاری هستند و این مهم بدون رشد و بالندگی روح استکبارستیزی در آحاد جامعه و در میان مسئولان دست یافتنی نیست و در شرایط کنونی کشور، بهترین شیوه استکبارستیزی خدمت به مردم در عرصه های مختلف با نگاه به داخل و استفاده از ظرفیت شگرف نیروی انسانی متعهد و متخصص با محوریت اقتصاد مقاومتی در برابر جنگ اقتصادی و جنگ روانی دشمنان است. استکبار در صدد ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است و ما باید این نقشه را خنثی کنیم.

مبارزه با استکبار زمانی در سرنگونی رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی و جنگ در میدان رزم هشت سال دفاع مقدس بود، اما امروز دشمنان انقلاب می خواهند تا از طریق نفوذ فرهنگی و امنیتی در دستگاه های تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام، حقیقت جمهوری اسلامی را به دست مسئولان خودش از دورن تهی کنند و برای این منظور نیاز به جنگ نظامی ندارند، چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب ممکن است دشمنان به دنبال نظامی در ایران باشند که حتی یک روحانی در صدر آن قرار داشته باشد و ساختارها را هم تغییر ندهند، اما وقتی محتوا و آرمان ها و نوع تفکر حاکمان و مسئولان و مردم را تغییر دهند، عملاً چیزی از جمهوری اسلامی باقی نمی ماند و همانی می شود که آمریکا و ایادی آن می خواهند.

حرکت مسئولان به سمت اشرافیگری و مماشات و مسامحه و مصالحه برای راضی کردن مستکبران، همان چیزی است که دشمن می خواهد و متأسفانه شاهد این نوع موضع گیری ها در رفتار برخی از مسئولان هستیم که نتیجه مذاکرات هسته ای در دولت های یازدهم و دوازدهم گویای این حقیقت تلخ است. همچنین می بینیم که اکثریت نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی به بهانه اینکه نباید بهانه دست دشمنان بدهیم، با لوایح چهارگانه ویرانگر مرتبط با پیوستن به FATF موافقت می کنند و این به معنای نفوذ فرهنگی استکبار جهانی در دستگاه های تصمیم گیر نظام است که باید با دقت و جدیت مورد توجه قرار گیرد و از بروز موارد مشابه در آینده جلوگیری شود.

ما دانشجویان انقلابی شاهین شهر و میمه، معتقدیم که بهترین شیوه مبارزه با نفوذ فرهنگی و عقیدتی در بدنه جامعه و مسئولان نظام، نهضت روشنگری در خصوص کارآمدی و فواید بی شمار نگاه انقلابی در امور داخلی و سیاست خارجی و محرم دانستن مردم در مسائل مهم مملکت است، همچنین مطالبه گری از مدیران در سطوح مختلف برای شفافیت در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و پاسخگو کردن آنان بسیار مهم است، چرا که آگاهی از واقعیت اقدامات دولت و قراردادهای بین المللی حق همه ملت ایران است، بنابراین پاسخگویی مدیران دولتی در رده های مختلف و شفافیت آرای نمایندگان مجلس از ضروریات بقا و بالندگی نظام اسلامی است.

پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی همواره مدیون خون پاک شهدای اسلام و مجاهدت های علما و نخبگان و دانشجویان انقلابی  و همراهی بی نظیر مردم تحت رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مد ظله العالی) و با اقتدا به سیدالشهدا(ع) بوده است. به حول و قوه الهی امسال نیز با حضور گسترده و آگاهانه خود در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت خواهیم کرد و پاسخی کوبنده به یاوه گویی های آمریکای جهانخوار و اذنابش خواهیم داد و به زودی 40 سالگی پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت و با الگوگیری از زیارت اربعین در عبارت« نُصرَتی لَکُم مُعَدَّه» خطاب به ولی فقیه زمان می گوییم که برای یاری کردن دین خدا و انقلاب اسلامی آماده ایم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شاهین شهر و میمه

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.