۰۸:۰۰ - جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱

راهپیمایی13 آبان اتمام حجت با اغتشاشگران و مسئولان نظم و امنیت کشور است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شورای عالی امنیت ملی بدون توجه به حاشیه سازی ها و بوق های استکباری با اغتشاشگران برخورد قاطع و جدی داشته باشد گفت: راهپیمایی 13 آبان اتمام حجت مردم با اغتشاشگران و مسئولان نظم و امنیت کشور است.

به گزارش شاهین پرس؛ حوالی ظهر روز پنجشنبه عده ای از اغتشاشگران با فراخوان قبلی در اطراف بهشت سکینه کرج با تجمع و ریختن سنگ و نخاله ساختمانی اقدام به بستن هر دو خط اتوبان کرج به قزوین کردند، آنها با تهدید راننده‌های عبوری را مجبور به توقف می‌کردند و در صورت عدم توقف، با سنگ، چوب و سلاح سرد به خودروها آسیب می‌زدند.

ترافیک طولانی و معطلی چند ساعته اتوبان کرج قزوین که از شریان های اصلی و پر حجم و پر تردد محسوب می شود موجب آزردگی مردم و مسافران شد. فیلم های منتشر شده از درگیری‌های ظهر پنجشنبه اتوبان کرج، حاکی از این است تعدادی از اغتشاشگران به انواع سلاح سرد و گرم مجهز بودند که با حمله به ماموران نیروی انتظامی ضمن توقف خودروی فراجا، تعدادی از ماموران فراجا را به شدت مجروح کردند که به دلیل ترافیک سنگین، هلی کوپتر امداد هوایی برای انتقال مجروحان به مراکز درمانی به محل اعزام شد، اغتشاشگران مسلح حتی به سمت هلی کوپتر امداد هم شلیک کردند بعد هم در ادعایی کذب مدعی شدند این هلی کوپتر برای اعزام نیرو در محل حضور داشته است.

در جریان اغتشاشات ظهر روز پنجشنبه یک کیوسک پلیس در میدان حصارک و یک دستگاه ون در بلوار گلدشت به خوارزمی توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شده است. در کمال شهر نیز عده‌ای اغتشاشگر با انواع سلاح سرد و اسلحه ساچمه زنی به مردم حمله کرده و اقدام به تخریب اموال عمومی کردند که منجر به شهادت یک نیروی بسیجی شد، در نظر آباد هم به یک طلبه حمله کرده و به شدت او را مجروح کردند که توسط مردم نجات پیدا کرده و به بیمارستان منتقل شد، البته این ناآرامی در فولاد شهر اصفهان و زاهدان هم وجود داشت که در زاهدان امام جماعت مسجد «مولای متقیان» را به شهادت رسانده و تعدادی از نمازگزاران را مجروح کردند.

گرچه بلافاصله تعدادی از این آشوبگران و مخلان امنیت شناسایی و بازداشت شدند ولی افکار عمومی از مماشات مسئولان کشور با اغتشاشگران آزرده خاطر است و انتظار برخورد سریع و قاطع با آشوبگران را دارند.

* راهپیمایی 13 آبان اتمام حجت مردم با اغتشاشگران و مسئولان نظم و امنیت کشور است

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ شرکت در راهپیمایی پرشور 13 آبان را اتمام حجت مردم با آشوبگران دانست و اظهار کرد: روز جمعه سیزدهم آبان یک حضور بسیار هوشمندانه و پر شکوه و پر افتخار در سراسر کشور اسلامی توسط مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی رقم خواهد خورد و این حضور پر شور مردم طبیعتا اتمام حجتی خواهد بود با همه آنهایی که به نوعی دنبال این هستند که با خشونت اغتشاش کرده و امنیت را از کشور سلب کنند،

* شورای عالی امنیت ملی بدون توجه به حاشیه سازی ها و بوق های استکباری با اغتشاشگران برخورد قاطع و جدی داشته باشد

نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان حجت را بر مسئولان هم تمام می کنند خاطرنشان کرد: مسئولان شورای عالی امنیت ملی و  همه مسئولان ذی ربط از امروز بایستی بدون توجه به حاشیه سازی ها و بوق های استکباری یک عزم و اقدام عمومی در کشور انجام دهند و هر کسی هم از آن تخطی کرد برابر قانون با او برخورد قاطع و جدی داشته باشند.

* رافت اسلامی قوه قضائیه اغتشاشگران را پر روتر کرده است

وی با انتقاد از عملکرد کند دستگاه قضا با اغتشاشگران گفت: قوه قضائیه باید بداند هر کجا کوتاه آمده و فکر کرده اگر برخورد جدی نداشته باشد آرامش ایجاد خواهد شد، چنین چیزی نیست بلکه اغتشاشگران هرچند تعدادشان کم است ولی به دنبال ادامه آشوب طلبی ها و اهداف شومی که در ذهن دارند هستند با علم به اینکه قوه قضائیه آنطور که جامعه انتظار دارد با اغتشاشگران برخورد نمی کند، طبیعتا آنها هم پرروتر خواهند شد و هم یک گام جلوتر خواهند آمد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.