۱۰:۴۵ - پنجشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۶

معاون سیاسی فرمانداری شاهین شهر و میمه خبر داد:

همایش فرق و مذاهب در شاهین شهر برگزار می شود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شاهین شهر و میمه از برگزاری همایش دو روزه فرق و مذاهب با حضور اساتید مجرب در شاهین شهر خبر داد.

به گزارش شاهین پرس، فرق و مذاهب انحرافی که ساخته و پرداخته کشورهای غربی از جمله انگلستان و آمریکا هستند در سالهای اخیر با هدف ایجاد تردید و تشکیک در اصل اسلام و سیره اهل بیت(ع) تقویت می شوند.

اخبار و گزارش دستگیری های عناصر و سرحلقه برخی از این ادیان دروغین و انحرافی از جمله عرفان حلقه که اعتقادات مسلمانان بویژه جوانان و نوجوانان کشورمان را هدف قرار داده بیانگر آن است که عناصر داخلی دشمنان با استفاده از ناآگاهی مردم بویژه جوانان و نوجوانان در برخی نقاط کشور فعالیت گسترده ای را آغاز کرده اند.

کارشناسان گرایش جوانان به عرفان و فرقه های انحرافی را فاصله گرفتن جامعه با ارزش های اخلاقی و اسلامی و باورهای دینی در نتیجه غفلت خانواده ها و مسئولان می دانند و بر بالا بردن سطح آگاهی و تقویت باورهای دینی عموم جامعه تاکید دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شاهین شهر و میمه نیز در گفتگو با خبرگزاری فارس از استقبال بی نظیر عموم مردم بویژه جوانان از غرفه عرفان حلقه نمایشگاه هفته دفاع مقدس خبر داده و گفته بود: استقبال پرشور مردم از غرفه عرفان‌های نوظهور در نمایشگاه هفته دفاع مقدس شاهین شهر نشان می‌دهد خانواده‌های شاهین شهری نگران گرایش فرزندان خود به عرفان‌های کاذب شده‌اند.

برخی از فرق، مذاهب و عرفان های انحرافی در شاهین شهر نیز فعالیت می کنند که در مردادماه سال جاری با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) سرشبکه و اعضای این عرفان انحرافی دستگیر شدند.

معاون سیاسی فرمانداری شاهین شهر و میمه در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس از برگزاری همایش دو روزه فرق و مذاهب در شاهین شهر خبر داد و گفت: با توجه به فعالیت برخی گروهها و فرقه های انحرافی در شاهین شهر که باعث به انحراف کشیده شدن جوانان می شوند این همایش برای مقابله با فعالیت این فرقه ها برگزار می شود.

محمود مسلم زاده هدف از برگزاری این همایش دو روزه را آشنایی صاحبان فکر و اندیشه از جمله طلاب و روحانیون، اساتید دانشگاه ها، معلمان، دانش اموزان و دانشجویان و متولیان و فعالان فرهنگی با اهداف پلید و فعالیت این مذاهب انحرافی است که با حضور اساتید مجرب و محقق در شاهین شهر برگزار می شود.

وی افزود: این همایش با حضور حجج الاسلام عرب و شمشیری که سالهای متمادی فرق و مذاهب انحرافی و دروغین را مورد تحقیق و مطالعه قرار داده اند صبح روز شنبه ویژه طلاب و روحانیون خواهر و برادر در مصلی نماز جمعه و روز یکشنبه بعداز نماز مغرب و عشاء عموم مردم بویژه اساتید و مدرسین، دانش آموزان و دانشجویان و مدیران شهرستان در تالار شیخ بهایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.