۰۹:۵۶ - دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

سرپرست دانشگاه آزاد خبر داد:

پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر با 24 رشته جدید بدون کنکور

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر گفت: با تایید نهایی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این دانشگاه از سال تحصیلی جدید در 24 رشته جدید بدون کنکوردانشجو پذیرش می شود.

به گزارش شاهین پرس، سید حمیدرضا رییس السادات از ارائه 24 رشته جدید دانشگاهی در دانشگاه آزاد واحد شاهین شهر خبر داد و گفت: 24 رشته دانشگاهی جدید بدون کنکور در مراحل تایید نهایی مجوز قرار دارد که با تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سال تحصیلی جدید این دانشگاه در رشته های جدید دانشجو می پذیرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر با بیان اینکه این رشته ها بدون آزمون و اغلب در رشته ها و گرایش های فنی و مهندسی هستند تصریح کرد: دانشگاه آزاد واحد شاهین شهر هم اکنون در رشته های مهندسی معماری ،معماری داخلی، مدیریت فرهنگی، مدیریت رسانه، علوم دامی و در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو دارد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ رشته دانشگاهی از دانشگاه آزاد حذف نشده است خاطرنشان کرد: هم اکنون دانشجویان این دانشگاه در 33 رشته در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته مشغول به تحصیل هستند.

رییس السادات افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاد واحد شاهین شهر در مقطع کارشناسی ناپیوسته 12 رشته، کارشناسی پیوسته چهار رشته، مقطع کاردانی 12 رشته و کاردانی ناپیوسته هشت رشته در گرایش های مختلف علوم انسانی، علوم پایه و فنی و هنر دارای تنوع دانشجو می پذیرد.

وی ظرفیت پذیرش این واحد آموزشی را حدود دو هزار نفر بیان کرد و افزود: به طور متوسط سالانه حدود 400 دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند که امیدوار هستیم برای سال تحصیلی جدید بتوانیم بیش از 600 دانشجو جذب و پذیرش کنیم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.