شاهین پرس

پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر با 24 رشته جدید بدون کنکور

کدخبر: 76072
۲۰ شهریور ۱۳۹۶ در ساعت ۹:۵۶ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس، سید حمیدرضا رییس السادات از ارائه 24 رشته جدید دانشگاهی در دانشگاه آزاد واحد شاهین شهر خبر داد و گفت: 24 رشته دانشگاهی جدید بدون کنکور در مراحل تایید نهایی مجوز قرار دارد که با تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سال تحصیلی جدید این دانشگاه در رشته های جدید دانشجو می پذیرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر با بیان اینکه این رشته ها بدون آزمون و اغلب در رشته ها و گرایش های فنی و مهندسی هستند تصریح کرد: دانشگاه آزاد واحد شاهین شهر هم اکنون در رشته های مهندسی معماری ،معماری داخلی، مدیریت فرهنگی، مدیریت رسانه، علوم دامی و در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو دارد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ رشته دانشگاهی از دانشگاه آزاد حذف نشده است خاطرنشان کرد: هم اکنون دانشجویان این دانشگاه در 33 رشته در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته مشغول به تحصیل هستند.

رییس السادات افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاد واحد شاهین شهر در مقطع کارشناسی ناپیوسته 12 رشته، کارشناسی پیوسته چهار رشته، مقطع کاردانی 12 رشته و کاردانی ناپیوسته هشت رشته در گرایش های مختلف علوم انسانی، علوم پایه و فنی و هنر دارای تنوع دانشجو می پذیرد.

وی ظرفیت پذیرش این واحد آموزشی را حدود دو هزار نفر بیان کرد و افزود: به طور متوسط سالانه حدود 400 دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند که امیدوار هستیم برای سال تحصیلی جدید بتوانیم بیش از 600 دانشجو جذب و پذیرش کنیم.

انتهای پیام/