۱۵:۴۵ - جمعه ۰۳ شهریور ۱۳۹۶

امام جمعه شهر وزوان:

اجرای عدالت اجتماعی مهمترین وظیفه دولت است

امام جمعه شهر وزوان مهمترین وظیفه دولت ها را اجرای عدالت اجتماعی و ساماندهی امور دانست و گفت: وقتی می توان ادعای دولت اسلامی و تداوم بخش راه شهیدان رجایی و باهنر داشت که دولت در اجرای عدالت، عدالت پیشه باشد.

به گزارش شاهین پرس، حجت الاسلام یدالله زمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: آغاز به کار دولت دوازدهم همزمان با هفته دولت یاداور شهدای دولت و خدمتگزارانی است که بدون ادعا خود را موظف به خدمت رسانی به مردم می دانستند.

امام جمعه شهر وزوان ساده زیستی و خدمت رسانی به محرومان را از ویژگی های بارز شهدای هشتم شهریور بیان کرد و افزود: شهیدان رجایی و باهنر علاوه بر پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی در ارائه الگوهای مدیریت سالم و خدمتگزار نقش بسزایی داشتند و صادقانه و بی ادعا خود را وقف خدمت به مردم کرده بودند و سرانجام به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

وی مهمترین وظیفه دولت ها را اجرای عدالت اجتماعی و ساماندهی امور دانست و افزود: امیرمومنان(ع) در حدیثی می فرمایند از نشانه های پایداری دولت ها توجه و هوشیاری نسبت به ساماندهی امور و برپا داشتن عدالت اجتماعی است بر همین اساس وقتی می توان ادعای دولت اسلامی و تداوم بخش راه شهیدان رجایی و باهنر داشت که در اجرای عدالت، عدالت پیشه باشند.

حجت الاسلام زمانی با اشاره به رای اعتماد مجلس به وزرای کابینه دوازدهم ابراز کرد: رای اعتماد مجلس به وزرای کابینه دوازدهم نشان داد که مجلس همکار دولت است بنابراین هیچ مانعی برسر راه دولت وجود ندارد مجلس و وزرا هماهنگ با دولت هستند و این زمینه خوبی برای اجرای قانون و انجام وظیفه و پیگیری مطالبات مردم است بطور یقین رئیس جمهور با همکاری مجلس و هیئت دولت با اقدام و عمل به مسائل فرهنگی و معیشتی باعث سربلندی دولت و تحقق دولت کریمه خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم حج گفت: ایام برگزاری حج فرصت مناسب برای اتحاد مسلمانان و برائت از مشرکان است که متاسفانه آل سعود مزدور استکبار و اسرائیل از برگزاری حج ابراهیمی جلوگیری می کند.

خطیب نماز جمعه شهر وزوان به شهادت جمع زیادی از حجاج بدست آل سعود در سال های 86 و 94 اشاره کرد و افزود: شهادت جمع زیادی از حجاج و کوچکترین عذرخواهی نکردن دولت آل سعود از کشورهای اسلامی نشان می دهد که مراسم حج در مسیر واقعی خود قرار ندارد و خانه خدا بدست افرادی که صلاحیت ندارند اداره می شود.

وی افزود: اجتماع بزرگ حجاج باید پیام وحدت و برائت از مشرکین و حمایت از مردم مظلومی که بدون هیچ کناهی به ناحق خون آنها ریخته می شود داشته باشد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.