۱۵:۱۵ - جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

امام جمعه شهر وزوان:

برخی قصد برگرداندن شرایط قبل از 15 خرداد به کشور را دارند/ قراردادهای مشابهه ترکمنچای خیانت به ملت ایران و کشور است

حجت الاسلام زمانی گفت: برخی افراد پس از پشت سرگذاشتن گذرگاه های سخت انقلاب امروز با امضای سند ننگین و خیانت بار 2030 و کوتاه آمدن در برابر گستاخی های دشمنان انقلاب، زمینه های نفوذ دشمن را فراهم و قصد برگزداندن شرایط قبل از 15خرداد به کشور هستند.

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه شهر وزوان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به قیام 15خرداد سال 42 گفت: حادثه 15 خرداد فریاد مظلومانه مردم بی دفاعی بود که با گلوله های دژخیمان هم ناله شد و پایه های رژیم طاغوت را لرزاند و با مشت های گره خورده ملت ایران و هدایت های بنیانگذار جمهوری اسلامی حکومت تا بن دندان مسلح و متکی به قدرتهای شرق و غرب را شکست داد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

حجت الاسلام یدالله زمانی اضافه کرد: ملت ایران با قیام 15 خرداد ثابت کردند که در دنیای زر و زور و تزویر نیز می توان با تکیه بر قدرت ایمان و کمک مردم حکومت مستقل تشکیل داد.

وی سند 2030 را سند ننگین و خیانت به کشور عنوان کرد و افزود: امروز برخی افراد پس از گذشت سال‌ها از حادثه 15خرداد و تحمل رنج ها و سختی ها و عبور از گذرگاه های دشوار انقلاب، با امضای سند ننگین و خیانت بار 2030 و کوتاه آمدن در برابر گستاخی های دشمنان انقلاب، زمینه های نفوذ دشمن را فراهم و قصد برگزداندن شرایط قبل از 15خرداد به کشور را دارند.

خطیب نماز جمعه شهر وزوان خاطرنشان کرد: ملت ایران همان ملتی، که با قیام 15 خرداد و تقدیم خون خود در هشت سال جنگ تحمیلی دشمنان انقلاب را شکست داده و محاصره سخت اقتصادی را به فرصت تبدیل کردند، امروز نیز با حضور هوشمندانه خود دشمنان و خائنان این آب و خاک را در رسیدن به آرزوهای شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

جنایت های خونین اخیر بخشی از سناریوی استکبار جهانی است

وی جنایت های خونین روزهای اخیر در منطقه را بخشی از سناریوی استکبار جهانی دانست و بیان کرد: متاسفانه سازمان های مدعی حقوق بشر و شورای امنیت با سکوت خود در برابر این جنایت ها مهر تاییدی بر اقدامات نابخردانه و تروریستی می زنند که باید همه ملتهای آزاد اندیش با فریاد های خود به استغاثه مظلومانه مردم کشورهای منطقه پاسخ داده و به یاری آنها بشتابند.

حجت الاسلام زمانی در واکنش به قرارداد انتقال گاز مجانی به ترکیه گفت: رسوایی برخی قراردادهای ننگین مشابهه 1915 و ترکمنچای و سکوت روزنامه های زنجیره ای خیانت به مردمی است که با شعار «دانستن حق مردم» است از آنها رأی می گیرند ولی آنها را از دانستن محروم می کنند.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی باید از حقوق ملت ایران و بیت المال دفاع کرده و با بازگو کردن حقایق پشت پرده، از اقداماتی که به امنیت عمومی و بیت المال آسیب وارد می کند جلوگیری کنند.

امام جمعه شهر وزوان افزود: شکست هیئت حاکمه کاخ سفید در تشکیل ناتوی عربی و شکست تروریست های داعش در منطقه را نشانه ضعف و استیصال حامیان جریان کور و خط نفاق و مزدورانی است که با دلارهای آمریکایی و حمایت کمپانی های نفتی برخی کشورهای عربی به جنایت در منطقه مشغول هستند.

وی با تذکر به مسئولان شهرستان نسبت به رسیدگی به مشکلات بخش میمه اظهار کرد: سال گذشته دامداران این بخش به سبب شیوع تب برفکی متحمل خسارت های بسیار زیادی شدند که متاسفانه مسئولان خیلی دیر به کمک دامداران خسارت دیده آمدند این درحالی است که پیگیری و توجه مسئولان به نیازها و مشکلات مردم قدردانی از آنها است.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.