۱۲:۴۰ - یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

در جاده مورچه خورت اتفاق افتاد؛

حمله راهزنان نقابدار به کامیون باری در شاهین شهر

دو راهزن نقابدار یک دستگاه کامیون حامل آلومینویم بلافاصله پس از وقوع سرقت در شاهین شهر زمین گیر شدند.

به گزارش شاهین پرس، فرمانده نیرو انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر گفت: در ساعات پایانی شب گذشته، در پی تماس یکی از رانندگان خودروهای سنگین با مرکز 110 مبنی بر سرقت خودروی وی توسط دو نفر سارق بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ رجبعلی مختاری افزود: در تحقیقات صورت گرفته فردی شاکی عنوان کرد به علت خستگی ابتدای روستای مورچه خورت داخل کامیون باری خود که حامل چندین تن پروفیل آلومینومی بود مشغول استراحت بودم که ناگهان دو سارق، با صورت های پوشیده وارد کابین کامیون شده و پس از ضرب وشتم من با تهدید چاقو، کامیون را ربوده و سپس مرا داخل اتوبان از کامیون بیرون انداختند.

وی خاطرنشان کرد: با اظهارات مالباخته سریعاً چند واحد گشت انتظامی شهرستان به محل اعزام و با اقدامات تخصصی پلیسی موفق شدند موقعیت کامیون را شناسایی و در عملیاتی ضربتی کامیون را توقیف و هردو سارق را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اینکه این دو سارق جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند به رانندگان کامیون های باری توصیه کرد برای رفع خستگی و استراحت هرگز در جاده های بین راهی توقف نکرده و بهتر است در استراحتگاه های امنی که به همین منظور ساخته شده و دارای نگهبان نیز هستند به استراحت بپردازند.

انتهای پیام/ رکنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.