۱۵:۱۵ - جمعه ۰۲ تیر ۱۳۹۶

نماینده شاهین شهر و میمه:

شکست توطئه های استکبار به دست جبهه مقاومت مرهون تلاش نیروهای انقلابی است

حاجی دلیگانی گفت: توطئه های استکبار برای شکست جبهه مقاومت با تلاش نیروهای انقلابی شکست خورده و به عقب رانده شد.

به گزارش شاهین پرس، نماینده شاهین شهر و میمه در مراسم راهپیمایی روز قدس، به سند راهبردی موسسه آمریکایی آمریکن اینتر پرایز اشاره کرد و گقت: در این سند برای تسلط بر هر کشوری، موضوع و راهبردی در نظرگرفته شده است که برای منطقه غرب آسیا، نسخه نخست حمله مستقیم به جبهه مقاومت با هدف در هم کوبیدن و یا به فراموشی سپردن آن بود.

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به جنگ 33 روره در سال 2006 علیه لبنان، 22 روزه سال 2008 و 8 روزه سال 2012 غزه رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: این جنگها که بر اساس سند راهبردی موسسه آمریکایی انجام می گرفت، با وجود ادعای ارتش رژیم صهیونیستی به عنوان سومین ارتش قدرتمند دنیا و داشتن امکانات و تسلیحات نظامی فراوان از نیروهای انقلاب اسلامی شکست سختی خورد.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل مثلث شوم عبری، عربی و غربی با حضورعربستان به نمایندگی کشورهای مرتجع منطقه، رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار برای به حاشیه راندن مسئله قدس بود تصریح کرد: سلفی ها با تشکیل جلساتی در دانشگاه الازهر مصر برای مقابله با جبهه مقاومت و امن شدن رژیم صهیونیستی، داعش را به وجود آوردند و نقطه آغاز حرکت خود را در سوریه و عراق قرار دادند و کشور ایران نیز در مرحله بعدی اهداف آنان قرار داشت.

شکست سخت سومین ارتش قدرتمند دنیا از نیروهای انقلاب اسلامی

حاجی دلیگانی به پیام رهبر انقلاب خطاب به رییس جمهور سوریه مبنی بر ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه های دشمنان اشاره کرد و افزود: بشاراسد فرمان ولی امر خود را شنید و به خوبی اجرا کرد بطوریکه امروز پس از گذشت شش سال، قدرتمندتر از هر زمان خود ایستاده است.

وی با اشاره به توصیه رهبر معظم معظم انقلاب به تیم مستشاری ایران مبنی بر حفظ پایتخت عراق با هدف حفظ عتبات عالیات، تصریح کرد: نقشه شومی که با پرچم اسلام، قصد تخریب اهداف و نظام  اسلامی و اماکن متبرکه و مقدسه را داشت و مناطق زیادی از سوریه و عراق را تحت تصرف خود درآورده بود، توسط نیروهای انقلاب اسلامی به فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی شکست خورده و به عقب رانده شدند.

نماینده شاهین شهر و میمه عمق استراتژیک امروز انقلاب اسلامی را از دریای مدیترانه تا تنگه باب المندب ارزیابی و تاکید کرد: این موفقیت ها نتیجه تلاش های نیروهای انقلاب اسلامی و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم و تشکیل حزب الله مقتدر لبنان، حشدالشعبی در عراق، تیپ مدافعان حرم فاطمیون در افغانستان، انصارالله یمن همه از افتخارات و اثرات انقلاب اسلامی است.

صدای سیلی محکم سپاه بر پیکره داعش را کاخ سیاه در واشنگتن شنید

وی با اشاره به ترقه بازی داعش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: صدای سیلی محکم سپاه بر پیکره داعش را کاخ سیاه در واشنگتن نیز شنید و آنچه را که باور نمی کردند به وضوح با چشمان خود مشاهده کردند.

حاجی دلیگانی به برگزاری همزمان راهپیمایی روز جهانی قدس در 80 کشور جهان اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی با کمک ایادی خود در سال‌های اخیر با خلق گروهک تکفیری داعش و دیگر گروه‌های تروریستی مشابه آن در تلاش بودند تا مسئله فسلطین و قدس شریف را از صدر مسائل اصلی جهان اسلام به حاشیه و مسائل کم اهمیت تر جهان اسلام تبدیل کنند، اما با هوشیاری مسلمانان و شرکت گسترده آنان در راهپیمایی روز قدس این طرح شوم نیز با شکست مواجهه شد.

وی با بیان اینکه هر سال که از نامگذاری روز قدس می‌گذرد، یک قدم به آزادی کامل این سرزمین مقدس نزدیک‌تر می‌شویم ابراز امیدواری کرد: دومینوی نابودی رژیم صهیونیستی، زمان آزادی کامل بیت المقدس و برپایی نمازجمعه به امامت رهبر معظم انقلاب در قدس شریف بسیار نزدیک شده است که به فرموده رهبر انقلاب کمتر از25 سال آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.