۱۳:۰۳ - دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴

سردار سلیمانی: صدام پس از شکست در خرمشهر به کمک غرب پا گرفت/ حاج علی زاهدی: نخواهیم گذاشت صلح امام حسن (ع) تکرار شود

سردار حاج علی زاهدی با تصریح اینکه اجازه نخواهیم داد صلح امام حسن (ع) تکرار شود، گفت: وظیفه ی امروز ما بسیار خطیر است؛ هر آن کس که بیشتر می فهمد امتحانش نیز سنگین تر خواهد بود و کسی که بخواهد ملت ایران را تضعیف کند بداند در خط شیطان است.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” به نقل از صاحب نیوز/ فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان دیشب در جشنی که با عنوان «گردهمایی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت» به مناسبت سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور پرشور پیشکسواتان جهاد و شهادت در مقر فرماندهی سپاه استان برگزار شد پس از تبریک همزمانی اعیاد شریف شعبانیه با پیروزهای بزرگ ملت ایران در خردادماه در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان عزیز در عملیات بیت المقدس موفق شدند ماشین جنگی صدام را نابود کنند.

8852147

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: از ۱۰ اردیبهشت تا ۳ خرداد رزمندگان ما توانستند در کنار عملیات دیگری که همزمان با بیت المقدس صورت گرفت، ۸ لشکر و ۱۲ تیپ ارتش متجاوز را از ۸۰ تا ۱۰۰ درصد نابود کنند.

وی افزود: صدام بعد از این شکست بزرگ دوباره با کمک شیخ نشین های عرب و کشورهای غربی، نیروها و تجهیزات جدید آماده کرد و آماده جنگ شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان با اشاره به بیان رهبری که حماسه های دفاع مقدس را گنجینه ای تمام ناشدنی خواندند، خاطر نشان کرد: باید از همه ی فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس تشکر خالصانه و تصمیمانه داشته باشیم.

در ادامه ی این مراسم صمیمی سردار حاج علی زاهدی، یکی از فرماندهان لشکر امام حسین (ع) و همچنین فرمانده تیپ قمر بنی هاشم (ع) در دوران دفاع مقدس سخنرانی کرد.

789654

وی با تصریح اینکه رزمندگان اصفهانی حقیقتا در دوران دفاع مقدس در دفاع از نظام و انقلاب مردانه ایستادند تصریح کرد: وقتی حادثه ی عظیم جنگ را مرور می کنیم و مشکلاتی که در آن برهه با آن روبرو بودیم را از خاطر می گذرانیم متوجه می شویم که دوران دفاع مقدس باعث رشد ملت ما شد.

سردار زاهدی با تاکید بر این نکته که رهبری عظیم امام خمینی (ره) و قدرت، صلابت و بینش ملت عزیز ایران باعث شد تا کشور از ذلت به قدرت برسد، گفت: بنا بر اعتراف خود غربی ها بیش از ۴۰ کشور از صدام در جنگ حمایت می کردند تا جایی که عربستان اعتراف کرد ۲۰۰ میلیارد دلار به صدام کمک کرده است.

وی افزود: آمریکایی ها زمانی که دیدند نمی توانند به واسطه ی کشور ثالث ایران را از پا در آورند از سال ۱۹۹۱ میلادی به بهانه ی مبارزه با تروریسم وارد افغانستان و بعد هم عراق شدند اما هر چه کردند نتیجه ی عکس داد و به نفع جمهوری اسلامی ایران تمام شد.

فرمانده اسبق لشکر امام حسین (ع) ادامه داد: امروز هم آمریکا تلاش می کند با ایجاد گروه های مزدور در منطقه از جمله داعش اهداف پلید خود را پیش ببرد اما قدرت همه ی این دست نشانده ها به اندازه ی صدام نیست.

سردار زاهدی خطر اصلی این گروه های تروریستی را هجمه ی روانی آن ها دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز مدام این موضوع را تذکر می دهند و همه را به این مسئله که هیچ کس نباید حرفی که مایه ی به جان هم انداختن شیعه و سنی باشد بر زبان براند تذکر می دهند.

وی با اشاره به بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در این مورد تصریح کرد: هر کسی چنین حرف هایی بزند بداند حرفش حرف شیطان است و از زبان شیطان خارج می شود.

سردار زاهدی با تصریح اینکه اجازه نخواهیم داد صلح امام حسن (ع) تکرار شود افزود: وظیفه ی امروز ما بسیار خطیر است؛ هر آن کس که بیشتر می فهمد امتحانش نیز سنگین تر خواهد بود و کسی که بخواهد ملت ایران را تضعیف کند بداند در خط شیطان است.

فرمانده اسبق تیپ قمر بنی هاشم (ع) خطر تضعیف داخلی را از حمله ی خارجی سخت تر دانست و تاکید کرد: تاریخ به ما نشان داده است خطردشمن داخلی برای اسلام همواره بزرگ تر از دشمن خارجی است.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه نجات از این خطر حرکت در مسیر ولایت و رهبری است، تصریح کرد: باید پشت سر رهبری حرکت کنیم و نه جلوتر برویم و نه عقب بمانیم.

سردار زاهدی در پایان ضمن تصریح بر اینکه دشمن اصلی ما آمریکا است نه بعضی از کشورهای خلیج فارس، گفت: بیش از ۲ دهه است که پس از دفاع مقدس مقابل جنگ نرم دشمن با هوشیاری عمل کرده ایم و باید همه ی ما آماده باشیم چرا که خطر برای مجاهدان قدیمی بیش تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.