۱۰:۱۵ - چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴

همزمان با سراسر کشور:

جوانان غیور شاهین شهر به پویش مردمی ” قدس می آییم” پیوستند/تصاویر

در آینده ای نزدیک با نابودی اسرائیل در بیت المقدس خواهیم بود و پرچم سرخ حضرت امام حسین علیه السلام را در قبة الصخره به اهتزاز در خواهیم آورد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ راه قدس از کربلا گذشت.. زمانی که امام راحل فرمود: جنگ ما فتح بیت المقدس را به دنبال خواهد داشت و رزمندگان پشت پیراهن هایشان نوشتند” کربلا کربلا ما داریم می آییم” کسی فکر نمی کرد کمتر از 25 سال بعد، مرز قلب های ایرانی و عراقی در کربلا برداشته شود.

دو ملتی که سالها در حال جنگ بودند امروز در تولی و تبری همدل و همزبان شده اند آری امروز کربلا از آن دلسوختگان عشق به اباعبدالله الحسین(ع) شده و در آن سینه می زنند و و بر عزای شهادت پسر فاطمه ایمن می گریند و گروه گروه هیئت از بشریت حسین خواه به سمت آن دیار روانه می شوند.

این حقیقتی است که مراد این انقلاب چه آگاه و چه روشن راه را بر سالکان و مجاهدان راه حق نشان داده بود و زمان چقدر زیبا به اثبات رساند که راه همین است و ولاغیر..

امروز نیز که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب وعده نابودی اسرائیل در کمتر از 25 سال دیگر را داده است باز هم بد دل ها این حقیقت را باور نمی کنند اما ما تا چند سال دیگر در بیت المقدس خواهیم بود و پرچم سرخ حضرت امام حسین علیه السلام در قبة الصخره نیز به اهتزاز در خواهیم آورد.

امروز ملت ایران از همه‌ سال های گذشته خود آماده تر است تا با غرشی الهی بر پیکره زمین، بیداد و تباهی را بزداید و ریشه نحس صهیونیست پلید را از پیکره تاریخ حذف و سرزمین مقدس فلسطین را آزاد و بر قدس شریف نماز عشق جاری سازد….

راه قدس از کربلا می گذرد و ما بخش زیادی از راه را رفته ایم. فاصله بیت المقدس تا دمشق 90 کیلومتر است؛ درست به اندازه مسیر پیاده روی نجف تا کربلا…

به همین مناسبت پویش مردمی “قدس می آییم” همزمان در بسیاری از شبکه های اجتماعی فضای مجازی توسط اقشار مردم راه اندازی شده است تا هدف والای مردم ایران زمین و آرزوی قریب الوقوع  دل همه پیروان اسلام ناب محمدی(ره) را به رخ ابرقرتان عالم کشانند و بگویند که امروز در یک قدمی قدس شریف هستیم و با بانگ بلند، قدس را فریاد می زنیم تا عالم بداند که قدس از آن ماست و نیل تا فرات سرزمین همیشگی محور حق و عدالت است.

00957

همچنین بخوانید:

2 Responses to “جوانان غیور شاهین شهر به پویش مردمی ” قدس می آییم” پیوستند/تصاویر”

  1. فرانک گفت:

    ضعیف کردن هواپیمایی ایران با میان داری هواپیمایی ترکیه

    به گزارش حافظ نیوز به نقل از تابناک،رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی ایران با اعتراض به رفتار هواپیمایی ترکیه با آژانس‌های ایرانی و زیاده‌خواهی در بخشنامه اخیری که فرستاده است، گفت: میدان‌داری هواپیمایی ترکیه در ایران، باعث تضعیف هواپیمایی ملی کشورمان شده است.

    «محمدحسن کرمانی» در گفت‌وگو با ایسنا درباره بخشنامه اخیر «ترکیش ایرلاین» که به افزایش مبلغ ضمانت‌نامه آژانس‌های ایرانی همکار با این شرکت هواپیمایی مربوط می‌شود، اظهار کرد: مبلغ ضمانت درحال حاضر حدود 40 میلیون تومان است، اما نمایندگی این هواپیمایی در ایران اخیرا بخشنامه‌ای را برای آژانس‌های ایرانی فرستاده که مبلغ این ضمانت را به 400 میلیون تومان افزایش داده است.

    وی ادامه داد: ما مذاکرات و نامه‌نگاری‌های متعددی با این شرکت هواپیمایی داشتیم. حتی بعضی از آژانس‌ها پیشنهاد دادند مبلغ ضمانت‌ 50 میلیون تومان تعیین شود، اما به ازای آن سهمیه بلیت آژانس‌ها کاهش یابد، با آنکه به نظر می‌رسید توافق‌های اولیه‌ای صورت گرفته است، اما این شرکت هواپیمایی آن توافق ضمنی را یک طرفه ملغی کرد.

    او گفت: به عنوان رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر مسافرتی و هوایی در دیدار حضوری که با نماینده این شرکت هواپیمایی در ایران داشتم، متذکر شدم اگر بخواهند آژانس‌های ایرانی را در سرزمین خودشان اذیت و خواسته‌های بی‌منطق را تحمیل کنند، جلوی فعالیت‌شان را در کشورمان خواهیم گرفت.

    کرمانی در ادامه بیان کرد: هواپیمایی ترکیه سال‌هاست از بازار ایران به نفع خود استفاده می‌کند و متأسفانه شکل کار برخی از این شرکت‌های خارجی طوری بوده که سطح بازار ایران را پایین آورده‌اند. سال‌هاست این شرکت هواپیمایی هرچه آدم ناکارآمد دارد به ایران می‌فرستد و بعد از مدتی که به اندازه کافی تجربه کسب کردند، آنها را به ایستگاه بهتری اعزام می‌کند. چرا این افراد ناکارآمد را به تهران می‌فرستند؟ چرا آن‌ها را مثلا به ایستگاه هوایی فرانکفورت اعزام نمی‌کنند؟ چون آن‌ها می‌توانند در ایران به راحتی هرچه می‌خواهند دیکته کنند و ما هم تاکنون هرچه آن‌ها گفته‌اند عمل کرده‌ایم.

    رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی ایران همچنین گفت: ما در شرایطی به سر می بریم که می توانیم با کشورهای غربی مستقیم حرف بزنیم، پس دیگر به دلال نیاز نداریم. بعضی‌ها از دلالی کار ما خورده‌اند و چاق شده‌اند و حالا تصور می‌کنند هر چه آن‌ها می‌خواهند ما باید همان را انجام دهیم.

    او سپس تأکید کرد: موضوع ما با هواپیمایی ترکیه فقط افزایش مبلغ ضمانت‌نامه نیست، بلکه ما باید این نحوه برخورد و رفتار برخی شرکت‌های هواپیمایی خارجی را با سازمان هواپیمایی ایران به بحث بگذاریم. باید بررسی کنیم که آیا هواپیمایی ملی ما از ظرفیت تعیین شده برای شرکت‌های هواپیمایی خارجی رضایت دارند؟ وقتی هواپیمایی ترکیه این همه در ایران میدان‌داری می‌کند، مسلما هواپیمایی ملی ما آسیب خواهد دید و در نهایت از بین خواهد رفت.

    کرمانی اظهار کرد: اگر این شرکت‌ها می‌خواهند در کشور ما کار کنند و این نوع فعالیت برایشان فایده دارد پس هر آنچه در ایران تعیین می‌شود را گوش کنند، همان‌طوری که ما هر چه آن‌ها در ترکیه می‌گویند گوش می‌کنیم. باید با شرکت‌های ایرانی هماهنگ کار کنند. آن ها نمی‌توانند خودرأی عمل کنند.
    آذر 94

  2. فرانک گفت:

    جوانان غیور ! هیهات از این خانه ( ایران و مردم ایران) که هیچکس به فکرش نیست تا هر ناکسی (ترکیه) هرجور زورگویی و باج خواهی و بی صفتی را به ما روا ندارد !

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.