۱۸:۲۱ - دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶

ترفند؛

طریقه حذف اکانت اینستاگرام به شکل تصویری

با پاک کردن دائمی اکانت اینستاگرام، تمامی عکس‌ها، فیلم‌ها، پیام‌ها و … شما پاک خواهد شد و شما هیچ‌گاه قادر به استفاده از ایمیل و نام کاربری خود برای ساختن یک اکانت جدید در اینستاگرام نخواهید بود.

به گزارش شاهین پرس، در این مقاله دو روش حذف دائمی و حذف موقت اکانت اینستاگرام را به زبان ساده آموزش می دهیم. برای شروع کار ممکن است به یک برنامه‌ی پراکسی/تغییر آی‌پی نیاز داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا روش‌های حذف اکانت اینستاگرام را مرحله به مرحله پیش ببری

پاک کردن موقت اکانت اینستاگرام

مرحله‌ اول

برای پاک کردن آیدی اینستاگرام نمی‌توان از اپلیکیشن آن استفاده کرد بنابراین ابتدا باید از طریق مرورگر گوشی یا کامپیوتر خود وارد سایت www.Instagram.com و سپس وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. پس از ورود به اکانت خود در قسمت بالا سمت راست بر روی شکلک آدمک کلیک کنید.

مرحله‌ دوم

برای پاک کردن اکانت اینستاگرام، در صفحه‌ی جدید روی گزینه‌ی Edit Your Profile کلیک کنید.

مرحله‌ سوم

در صفحه‌ی جدید به پایین بروید و روی گزینه‌ی Temporarily disable my account کلیک کنید.

مرحله‌چهارم

در صفحه‌ی جدید در قسمت Why Are You Disabling Your Account یک جواب برای دلیل پاک کردن اکانت اینستاگرام خودتان پیدا کنید. توجه داشته باشید که مهم نیست این دلیل موثق باشد یا خیر.

مرحله‌ پنجم

پس از انتخاب دلیل حذف اکانت اینستاگرام، کادری باز می‌شود که شما در آنجا باید گذرواژه‌ی خود را مجددا وارد کنید.

مرحله‌ ششم

پس از وارد کردن درست گذرواژه خود، روی گزینه‌ی Temporarily Disable My Account کلیک کنید. سپس در بالای صفحه بر روی OK کلیک کنید. در این مرحله شما توانسته‌اید اکانت اینستاگرام خود را به‌صورت موقت پاک کنید.

بعد از پاک کردن موقت اکانت اینستاگرام، تمامی محتوای اکانت شما از دسترس خارج می‌شود اما به‌طور کامل پاک نمی‌شود. شما می‌توانید برای بازیابی اکانت خود با نام کاربری یا ایمیل به همراه گذرواژه خود دوباره وارد اکانت اینستاگرام‌تان شوید. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که ممکن است برای ورود دوباره به اکانت اینستاگرام خود مجبور شوید چند روز صبر کنید و نمی‌توانید در کمتر از یک هفته دوباره اکانت اینستاگرام خود را به‌طور موقت حذف کنید.

پاک کردن دائم اکانت اینستاگرام

مرحله‌ اول

برای وارد شدن به صفحه‌ی پاک کردن دائم اکانت اینستاگرام بر روی لینک زیر کلیک کنید.

پاک کردن دائم اکانت اینستاگرام

مرحله‌ دوم

در صفحه‌ی جدید در قسمت Why Are You Deleting Your Account یک جواب برای دلیل پاک کردن اکانت اینستاگرام خودتان پیدا کنید. توجه داشته باشید که مهم نیست این دلیل موثق باشد یا خیر.

مرحله‌ سوم

پس از انتخاب دلیل، کادری باز می‌شود که شما در آنجا باید گذرواژه‌ی خود را مجدد وارد کنید.

مرحله‌ چهارم

پس از وارد کردن گذرواژه‌ی صحیح، روی دکمه‌ی Permanently Disable My Account کلیک کنید. سپس در بالای صفحه بر روی OK کلیک کنید. در این مرحله شما توانسته‌اید اکانت اینستاگرام خود را به‌صورت دائم پاک کنید.

توجه داشته باشید که با پاک کردن دائمی اکانت اینستاگرام، تمامی عکس‌ها، فیلم‌ها، پیام‌ها و … شما پاک خواهد شد و شما هیچ‌گاه قادر به استفاده از ایمیل و نام کاربری خود برای ساختن یک اکانت جدید در اینستاگرام نخواهید بود. اگر فکر می‌کنید امکان دارد از ایمیل خود در آینده برای ساخت اکانت اینستاگرام استفاده کنید در قسمت Edit Profile، ایمیل دیگری را جایگزین ایمیل فعلی خود کنید؛ این ایمیل حتی می‌تواند نامعتبر باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.