شاهین پرس

جوانان غیور شاهین شهر به پویش مردمی ” قدس می آییم” پیوستند/تصاویر

کدخبر: 49913
۱۱ آذر ۱۳۹۴ در ساعت ۱۰:۱۵ قبل از ظهر

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ راه قدس از کربلا گذشت.. زمانی که امام راحل فرمود: جنگ ما فتح بیت المقدس را به دنبال خواهد داشت و رزمندگان پشت پیراهن هایشان نوشتند” کربلا کربلا ما داریم می آییم” کسی فکر نمی کرد کمتر از 25 سال بعد، مرز قلب های ایرانی و عراقی در کربلا برداشته شود.

دو ملتی که سالها در حال جنگ بودند امروز در تولی و تبری همدل و همزبان شده اند آری امروز کربلا از آن دلسوختگان عشق به اباعبدالله الحسین(ع) شده و در آن سینه می زنند و و بر عزای شهادت پسر فاطمه ایمن می گریند و گروه گروه هیئت از بشریت حسین خواه به سمت آن دیار روانه می شوند.

این حقیقتی است که مراد این انقلاب چه آگاه و چه روشن راه را بر سالکان و مجاهدان راه حق نشان داده بود و زمان چقدر زیبا به اثبات رساند که راه همین است و ولاغیر..

امروز نیز که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب وعده نابودی اسرائیل در کمتر از 25 سال دیگر را داده است باز هم بد دل ها این حقیقت را باور نمی کنند اما ما تا چند سال دیگر در بیت المقدس خواهیم بود و پرچم سرخ حضرت امام حسین علیه السلام در قبة الصخره نیز به اهتزاز در خواهیم آورد.

امروز ملت ایران از همه‌ سال های گذشته خود آماده تر است تا با غرشی الهی بر پیکره زمین، بیداد و تباهی را بزداید و ریشه نحس صهیونیست پلید را از پیکره تاریخ حذف و سرزمین مقدس فلسطین را آزاد و بر قدس شریف نماز عشق جاری سازد….

راه قدس از کربلا می گذرد و ما بخش زیادی از راه را رفته ایم. فاصله بیت المقدس تا دمشق 90 کیلومتر است؛ درست به اندازه مسیر پیاده روی نجف تا کربلا…

به همین مناسبت پویش مردمی “قدس می آییم” همزمان در بسیاری از شبکه های اجتماعی فضای مجازی توسط اقشار مردم راه اندازی شده است تا هدف والای مردم ایران زمین و آرزوی قریب الوقوع  دل همه پیروان اسلام ناب محمدی(ره) را به رخ ابرقرتان عالم کشانند و بگویند که امروز در یک قدمی قدس شریف هستیم و با بانگ بلند، قدس را فریاد می زنیم تا عالم بداند که قدس از آن ماست و نیل تا فرات سرزمین همیشگی محور حق و عدالت است.

00957