۱۳:۴۵ - چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

نماینده شاهین شهر و میمه:

گروه های تروریستی برای مقابله با جمهوری اسلامی تجهیز شده اند

حاجی دلیگانی گفت: هدف اصلی از ایجاد گروه تکفیری داعش و دیگر گروه‌های تروریستی و تجهیز آنها تنها برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران است سوریه و عراق و لبنان و غیره همه بهانه است.

به گزارش شاهین پرس، نماینده شاهین‌شهر،میمه و برخوار پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم حضرت امام خمینی (ره) با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی تهران بویژه شهیدان علی جواد زارع و سید مهدی تقوی گفت: این دو شهید بزرگوار برای حل مشکلات مردم حوزه انتخابیه از هیچ کاری دریغ نمی‌کردند.

حسینعلی حاجی دلیگانی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی افزود: هدف اصلی از ایجاد گروه تکفیری داعش و دیگر گروه‌های تروریستی و تجهیز آنها تنها برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران است سوریه و عراق و لبنان و غیره همه بهانه است.

وی با تاکید بر اینکه اگر تدابیر رهبر انقلاب نبود قطعا داعش فاجعه بزرگتری ایجاد کرده و صدها هزار نفر از مردم ما را شهید می کرد که این 18 شهید تنها گوشه کوچکی از این فاجعه بود، خاطر نشان کرد: تدابیر رهبرمعظم انقلاب در تشکیل بسیج جهانی که در سوریه و عراق شکل گرفت توطئه های آنان را خنثی کرد و اگر مقاومت این بسیج جهانی نبود امروز هیچ آثاری از بقای متبرکه در سوریه و عراق وجود نداشت.

نماینده شاهین‌شهر،میمه از حضور آحاد مردم و مسؤولان در این مراسم تشکر و قدردانی کرده و از مقام شامخ 17 هزار شهید ترور و شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای حادثه تروریستی تهران تجلیل و از خداوند برای خانواده آن عزیزان طلب صبر و شکیبایی کرد.

وی با تشریح جزئیات حادثه تروریستی و نحوه شهادت شهیدان علی جواد زارع و حجت‌الاسلام سید مهدی تقوی از اعضای دفتر نماینده شهرستان به دست تروریست‌های تکفیری اظهار کرد: سه تروریست در طبقه دوم مجلس با شلیک گلوله قفل اتاق را شکسته و دو شهید والا مقام را به رگبار بستند.

این مراسم از ساعت 9 صبح با حضور خانواده های شهیدان زارع و تقوی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، ائمه جمعه و جماعت، فرماندار و رؤسا و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان و اقشار مختلف مردم در حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) شاهین شهر همراه با قرائت قران کریم، مرثیه‌سرایی و عزاداری مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت برگزار شد نظیر این مراسم در دیگر شهرها و روستای شهرستان نیز برگزار می شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.