۱۹:۲۸ - سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

براساس اعلام هیأت رئیسه مجلس؛

حاجی دلیگانی منظم ترین و فعال ترین نماینده مجلس دهم

براساس اعلام هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، حسینعلی حاجی دلیگانی به عنوان عضو مشترک لیست منظم‌ترین و مشارکت‌کننده‌ترین نماینده مجلس دهم معرفی شد.

به گزارش شاهین پرس، براساس تصمیم هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی پس از اتمام جلسات سالانه هر دوره مجلس، نام نمایندگان برتر آن اجلاسیه بر اساس حضور در جلسات علنی و کمیسیون تخصصی و نیز مشارکت در رأی‌گیری در دو لیست جداگانه منتشر می‌شود.

صبح امروز سه شنبه 16 خرداد 96 عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، دو لیست مجزای منظم‌ترین و بیشترین مشارکت در رأی‌گیری مبتنی بر نام 10 نماینده برتر سال اول دوره دهم مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد که تنها نام مشترک دو لیست قرائت شده، نام حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در دوره‌های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی بود.

در بین نمایندگانی که بیشترین مشارکت در رأی‌گیری را داشته اند اسامی سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان و احمد سالک‌کاشانی نماینده مردم اصفهان دو نماینده دیگر این استان در فهرست قرار دارند.

هرچند براساس تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وظیفه اصلی نماینده مردم در مجلس، قانونگذاری با شرکت منظم در جلسات و کمیسیون ها و نیز مشارکت در رأی گیری است، با این حال کسب این موفقیت و رتبه ارزشمند برای برای چندمین سال متوالی به حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده و منتخب سخت کوش و انقلابی شاهین شهر، میمه و برخوار و مردم شهرستان تبریک عرض می کنیم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.