۰۹:۳۵ - شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵

اعضای هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شاهین شهر و میمه انتخاب شدند

اعضای هیات اجرایی، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شاهین شهر و میمه در نشست معتمدین محلی شهرستان انتخاب شدند.

به گزارش شاهین پرس، جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور فرماندار و اعضای هیات نظارت بر انتخابات شهرستان و جمعی از معتمدین شهرهای شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

علیرضا بصیری در این جلسه قانون مداری را زمینه ساز برگزاری انتخابات سالم و قانون مند دانست و گفت: برای انتخاب معتمدین هیات اجرایی سعی شده است از تمام گروه ها و سطوح جامعه استفاده شود.

وی اجرای قانون برای حفظ و صیانت از رای مردم را مسولیت سنگینی بر دوش مسئولان عنوان و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با فراهم نمودن زمینه اعتماد و ایجاد فضای برابر و مناسب برای فعالیت و مشارکت همه گروه ها و سلیقه ها مشارکت حداکثری مردم را بوجود آورده و در نهایت این آزمون حساس را با سربلندی پشت سر بگذاریم.

فرماندار شهرستان با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی و شفاف سازی تصریح کرد: فراهم کردن بستر برای حضور حداکثری مردم و تامین امنیت و سلامت برگزاری انتخابات از برجسته ترین وظایف دست اندرکاران و مجریان است و بر اساس قانون انتخابات، هیچ یک از اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات حق ندارند که بر له یا علیه نامزدها تبلیغ کنند.

در ادامه این جلسه از بین ۲۷ نفر معتمد شهرهای شهرستان، هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان انتخاب شدند.

اسامی معتمدین اصلی هیات اجرایی عبارتند از: آقایان سیدعلی حسینی، اکبر هادیان، حسین علی محمدی، احمد رضا مظفریها، مهدی محمدی، مهدی گودرزی، حسن کاشانی و محسن فخریان به عنوان اعضای اصلی و محمد علی نصیریان، براتعلی باباخانی، محسن ربیعی، مهدی اعراب، کمال کلباسی نیز به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخاب شدند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.