۱۰:۳۸ - سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵

متن کامل:

بیانیه هشتمین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه

مجمع بسیج شهرستان در پایان هشتمین نشست خود یا صدور بیانیه ای بر حفظ روحیه انقلابیگری و تبعیت از رهبر انقلاب و آرمانهای امام راحل تاکید کرده و اعلام کرد پروژه آشتی ملی بازی در زمین دشمن است.

به گزارش شاهین پرس، مجمع بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه هشتمین نشست خود را ظهر امروز با حضور نخبگان و مسئولان شهرستان برگزار و پس از بررسی طرح های بومی و محلی، اعضای هیئت رئیسه جدید مجمع را انتخاب و در پایان این نشست بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه مجمع بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه

شکرو سپاس خداوند متعال را که ملت مسلمان ایران را نعمت اسلام و ولایت و رهبری های حکیمانه و پیامبر گونه حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح و شایسته ایشان امام خامنه ای(مدظله العالی) برخوردار ساخت تا در پرتو انقلاب اسلامی ما را بعنوان پرچمدار احیای تمدن اسلامی و زندگی در سایه اسلام، الگوی نجات بخش جامعه بشری در عصر جاهلیت مدرن مورد توجه جهانیان قرار داد.

در آستانه سی و نهمین بهار عزت و آزادی در شرایطی قرار داریم که پیش روندگی انقلاب اسلامی و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مثابه یک نظام قدرتمند، پیشرو و الگو بیش از هر مقطع تاریخی دیگر، فروپاشی حاکمیت مستکبران و استقرار حکومت جهانی مستضعفین بر زمین را نوید می دهد. امروز ما اعضاء مجمع بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه اعلام می داریم:

  • ما بسیجیان ضمن تجدید بیعت با آرمانهای بلند امام خمینی(ره)، تبعیت از امام خامنه ای(مدظله العالی)  را رمز موفقیت و تضمین ماندگاری و پیش روندگی انقلاب اسلامی می دانیم و بر پایبندی و اعتقاد به اصل ولایت مطلقه فقیه به عنوان اصل اساسی عزت و اقتدار ایران اسلامی تاکید داشته و با عمل به وصیت امام راحل و رهنمودهای حکیمانه امام خامنه ای، حفظ همیشگی وحدت ملی را از وظایف شرعی همه مردم، مسئولان و وفاداران به انقلاب اسلامی دانیم و هر اقدام و عمل تفرقه افکنانه را محکوم می کنیم.
  • ما بسیجیان ضمن بی اعتمادی مطلق به آمریکای خیانتکار، برای جهاد کبیر و مقابله با راهبرد رخنه و نفوذ دشمن در ارکان نظام، آمادگی خود را برای رویارویی عاشورایی برابر هر تهدید احتمالی اعلام کرده و خشم و اعتراض خود را نسبت به بدعهدی ها و نقض مفاد برجام توسط آمریکا ابراز می کنیم و از دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هیئت نظارت بر اجرای برجام می خواهیم تا با اتخاذ مواضع قاطع مقابله به مثل شجاعانه را در دستور کار خود قرار دهند.
  • ما بسیجیان اقتصاد مقاومتی را نسخه نجات بخش کشور برای عبور موفق از دام تحریم های ظالمانه نظام سلطه دانسته و از دولتمردان می خواهیم که با توکل به خداوند متعال واعتماد به جوانان خلاق و کارآفرین، نهادینه سازی رویکرد مدیریت جهادی و انقلابی را با حمایت از تولید ملی در دستور کار قرار دهند و با مسدود کردن روزنه های امید دشمن اهداف شیطانی آنان را برای تسلط بر اقتصاد ایران اسلامی، با شکست مواجه سازند. همچنین ضمن تاکید بر ضرورت پاسخگویی صادقانه به مردم در زمینه اشتغال و معیشت، از همه دستگاه ها به خصوص دولت می خواهیم با کوتاه کردن دست غارتگران بیت المال و مسدود کردن روزنه های تبعیض و رانت خواری ضمن دوری از شعارزدگی با حقوق بگیران نجومی برخورد جدی کرده و برای ارتقاء و بهبود شرایط اقتصادی کشور گامهای عملی و عینی و موثر بردارند.
  • ما بسیجیان ضمن تاکید بر اصل غیر قابل مصالحه و مذاکره بودن امنیت جمهوری اسلامی، تداوم روند ارتقای توان موشکی و توسعه توانمندیهای دفاعی را حق ملت ایران می دانیم و ضمن دروغ محض دانستن اینکه اگر برجام نبود جنگ در ایران حتمی بود ما را متوجه جنگ نظامی کنند در حالی که جنگ واقعی، جنگ اقتصادی، تحریم، گرفتن عرصه کار، فعالیت و فناوری و جنگ فرهنگی را بر علیه این کشور است.
  • همانطور که رهبرمعظم انقلاب(مدظله) فرمودند:در پایان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل قرار داریم، مسئولان باید نشان دهند برای اقدام و عمل چه کرده اند، نگویند باید چنین بشود، بگویند چنین شد، نمی شود گلایه های مردم را نادیده گرفت. مسئله گرانی و بیکاری و رکود مهم است، مسئولا باید تلاش کنند.
  • چرا که دشمن سعی دارد به اقتصاد کشور فشار بیاورد تا مردم دچار مشکل شده و دلزده شوند، ما بسیجیان مسئولان و دولتمردان اعلام می کنیم که مردم گله مند هستند، از تبعیض و عدم حل مشکلات، از گرانی و بیکاری و رکود، از دروغ گشایش های پسا برجام، از اشرافیت، ویلا نشینی، از اعتماد به آمریکا، از وعده های بی جا، از پسرفت رشد علمی کشور، از حقوق نجومی مسئولان گله مند هستند، از گفتار درمانی و تکرار مشکلات مردم بجای گزارش کار، از ترساندن مردم از جنگ که کذب محض است گله مند هستند، حل مشکلات کشور را در ادامه راه و تحقق آرمانهای امام راحل(ره)، تبعیت از رهبر معظم انقلاب(مدظله) و حفظ روحیه انقلابیگری و مدیریت جهادی می دانیم.
  • ما بسیجیان اعلام می کنیم طرح پروژه آشتی ملی، بازی در زمین تعیین شده دشمن است و بر القاء دو انگاره نادرست وقوع تهدید خارجی و عدم انسجام اجتماعی استوار است، از همین رو نباید در زمین تعیین شده فتنه گران بازی کرد باید با بی محلی جریان انقلابی را از دام، فتنه گرایان و غربگرایان عبور هوشمندانه داد ضمن آنکه پروژه آشتی ملی محلی از اعراب ندارد، چرا که مردم در یوم الله ۲۲ بهمن هم به لفاظی و تهدید ترامپ پاسخ گفتند و هم انسجام ملی را به نمایش گذاشتند.
  • ما بسیجیان از مسئولان شهرستان می خواهیم بسیج را در اجرای طرح های فرهنگی که به صورت بومی محلی تهیه شده و قشرهای مختلف را تحت پوشش قرار داده همراهی و یاری کند تا با همدلی و همزبانی، متحد و یکپارچه برای حل مشکلات فرهنگی اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعیشهرستان گام برداشته و تصمیم بگیریم به سمت کارهای نشدنی برویم تا بشود (ولا یخشون احداً الاالله)و (کفی بالله حسیبا) که نزد خداوند زحمات فراموش نشدنی است.

والسلام /اسفند ۹۵ 

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.