۰۸:۰۰ - شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مسیر حق جویی و حق طلبی تا ناامیدی کامل دشمنان این کشور ادامه خواهد داشت

بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر با صدور بیانیه ای پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 را رهایی مردم ستمدیده ایران از یوغ ستم طواغیت و چشیدن طعم واقعی استقلال و آزادی ملت ایران دانستند و بر استمرار حرکت در مسیر حق جویی و حق طلبی تا ناامیدی کامل دشمنان این کشور تاکید کردند.

به گزارش شاهین پرس؛ بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر با صدور بیانیه ای پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 را رهایی مردم ستمدیده ایران از یوغ ستم طواغیت و چشیدن طعم واقعی استقلال و آزادی ملت ایران دانستند و بر استمرار حرکت در ذیل هدایت های حکیمانه رهبر انقلاب تا شکست همه طاغوت های زمان تاکید کردند.

متن بیانیه به این شرح است؛

وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَىٰ بِآيَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَكَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَكِّرْهُم بِأَيَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَآيَاتٍ لِّكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ
کشور پراستعداد ایران با ذخایر بی نهایت انسانی و طبیعی و خدادادی، سالیان دراز زیر سلطه طواغیت به سر می برد و انرژی های فراوان و متراکم آن مورد استفاده قرار نگرفته بود و مردم تحت تاثیر ظلم‌ها و خیانت‌های حاکمان مستبد و دشمنان مستکبر، در محرومیت کامل به سر می بردند و از حداقل های زندگی محروم بودند. اغلب مردم این سرزمین، غیر از اموری همچون آب و برق و… از نعمت هایی همچون تحصیل دانش و رشد معنوی نیز محروم بودند.

امام خمینی این مرد بزرگ و حکیم، با انقلاب شکوهمند ۱۳۵۷ این مردم را از یوغ ستم رها کرد و حکومت طواغیت به حکومت الله تبدیل شد و مردم لذت آزادی و استقلال را چشیدند. مردم ستمدیده که طعم استقلال و آزادی را چشیدند علیرغم همه دشمنی ها و تهدیدها و تحریم‌ها و فشارها مقاومت کردند و در این راه هزاران شهید تقدیم انقلاب کردند و این انقلاب، در ذیل هدایت های حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب به ۴۴ سالگی رسید و در مسیر تحول به جایی رسید که دشمنانی که در اول انقلاب، نیازهای اولیه را از این کشور دریغ می کردند از دستاوردهای نظامی این کشور دچار هراس و نگرانی شدند. امروز در یوم الله ۲۲ بهمن، مردم آزاده ایران اسلامی در حضوری فراگیر جشن استقلال خواهند گرفت و با حضور پرشور و انقلابی خود عظمت انقلاب را به رخ دشمنان خواهند کشید.

بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر دوشادوش با سایر مردم انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور خواهند یافت و یک بار دیگر به دشمنان عنود و لجوج این ملت خواهد گفت که تداوم دشمنی های شما ما را بر حقانیت راهی که انتخاب کرده ایم مطمئن تر خواهد ساخت و این مسیر حق جویی و حق طلبی تا ناامیدی کامل دشمنان این کشور ادامه خواهد یافت ان شاءالله.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.