۲۱:۰۶ - سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳

رئیس دانشگاه پیام نوراستان اصفهان:

بسیج اساتید باید پرچمدار تلاش علمی کشور باشد

نشست شورای مشورتی و تخصصی مسئولین کانون های بسیج اساتید دانشگاههای پیام نور استان اصفهان در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست شورای مشورتی و تخصصی کانون بسیج اساتید ضمن تقدیر از مسئولان دانشگاه، بسیجیان و تشریح جایگاه آنان درپیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، به نقش اساتید بسیجی درعرصه علمی کشورپرداخت.

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به مشکلات مختلف اقشار آسیب پذیر کشور و لزوم اجرای عدالت اجتماعی، بر مشارکت هرچه بیشتر اساتید بسیجی در ارائه راهکارهای علمی و عملی بمنظور طرح در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات و ارتقا سطح زندگی اقشار آسیب پذیر تاکید کرد.

وی به نقشه های دشمنان انقلاب در عرصه های مختلف بویژه مسائل اقتصادی کشور اشاره کرد و همکاری و فعالیت بسیج اساتید را در تعامل با دولت و دستگاههای اجرایی درمسیرخودکفایی و اقتصاد مقاومتی را خواستار شد.

رئیس دانشگاه پیام نوراستان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص رسالت و اهداف بسیج، رویکردهای علمی بسیج اساتید را در وظایف دانشگاهی تشریح وبا تاکید برپیشگام بودن اساتید بسیجی درتوجه به فعالیت علمی درعرصه های مختلف اقتصادی، صنعتی و اجتماعی گفت:” بسیج اساتید باید پرچمدارتلاش علمی درکشورباشد”

دکتر مهدی یوسفی ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده درکانونهای بسیج اساتید، توسعه برنامه ها ی فرهنگی، علمی و پژوهشی در این کانون ها و مشارکت در تولید ثروت به وسیله علم را مورد تاکید قرار داد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر ضمن تقدیر از حضور مسئولان و مدیران و ابراز خرسندی از برگزاری شورای مشورتی بسیج اساتید در این مرکز، موقعیت علمی کشور در منطقه و عرصه جهانی را تشریح کرد.

دکتر غفاری در ادامه به نقش اساتید بسیجی درپیشبرد اهداف علمی و پژوهشی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و اظهار کرد: درشرایط کنونی کشور ما نیازمند تولید علم و فعالیت روزافزون پژوهش درزمینه های گوناگون هستیم.

وی افزود: با استفاده از ابزارهای علمی  و دانش روز باید ضمن دستیابی به اهداف و برنامه های کشور جایگاه علمی خود را حفظ کنیم که در این جهت اساتید بسیجی با روحیه جهادی وعزم ملی باید دراین مسیر پیشگام باشند .

در دامه نشست شورای مشورتی سه کارگاه تخصصی درسطوح مسئولان کانونها، معاونین فرهنگی و کارگاه تحلیل و خبر تشکیل و دکترعلیرضا احسان دوست رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان،  لامعی از سپاه صاحب الزمان(عج) و دکتر شمس برنامه های تخصصی را تشریح و تبیین کردند.

شایان ذکر است: برنامه های این شورای مشورتی طی دو مرحله صبح و بعدازظهر با حضور 70 نفر از مسئولان، معاونین فرهنگی و کارشناسان کانون های بسیج اساتید و دفاتر تابعه دانشگاه های پیام نور استان اصفهان برگزار شده بود که در  پایان به شرکت کنندگان در کارگاههای تخصصی گواهینامه اهدا گردید.

نشست شورای مشورتی با حضور حاجی نماینده مردم شاهین شهردرمجلس شورای اسلامی، دکتر مهدی یوسفی رئیس دانشگاه پیام نوراستان اصفهان، علیرضا احسان دوست رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین عمادی مسئول دفترنهاد مقام معظم رهبری دردانشگاه پیام نوراستان اصفهان، دکترمجید توان پوررئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نوراستان اصفهان و مسئولان کانون های بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مراکز مختلف استان در دانشگاه پیانور مرکز شاهین شهر برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.