۰۸:۳۰ - شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مسیر پیروزی ملت ایران همچنان ادامه خواهد داشت

امام جمعه شاهین شهر و فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، با صدور بیانیه ای یوم الله 22 بهمن را نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان برشمرده و از عموم شهروندان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کردند.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شاهین شهر و سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در پیامی مشترک ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از آحاد مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان جهت حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت بعمل آوردند

متن پیام بدین شرح است:

دهه‌ فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و نوید بخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین است و یوم‌الله ۲۲ بهمن هم روز شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملت ایران است که نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان بوده است.

با این وجود؛ جمهوری اسلامی ایران در ۴۴سال گذشته به رغم وجود انواع تحریم ها و تهدیدها و خیانت‌ها و طی ماههای اخیر در جنگ ترکیبی دشمنان این مرز و بوم، با عبور از فتنه‌های گوناگون هم اکنون همچون شجره‌ طیبه ثمرات بیشماری را در بر داشته که همین امر موجب خشم و حسادت روزافزون و بیش‌فعالی دشمنان علیه ملت ایران گردیده است.

در آشوب‌های اخیر دشمنان قسم خورده ملت ایران، طی جنگ ترکیبی با نقشه‌ای دقیق اما محاسبه‌ی غلط و با سوء استفاده از شرایط نامناسب معیشتی مردم، همه توان و امکانات خود را به میدان آوردند تا بلکه به خیال خام خود سرنوشت ایران مستقل و آزاد را دوباره بدست گیرند اما به یاری خداوند متعال و با بصیرت، هوشیاری و آگاهی مسئولان و مردم و به برکت خون شهدا، تمام نقشه‌های شوم و شرارت‌بارشان همچون گذشته نقش بر آب شد!

صدها و بلکه هزاران سال است که ملت بزرگ و موحد ایران در نزاع تمدنی با غرب وحشی قرار دارد که این مبارزه در دوران طلایی انقلاب اسلامی عینی‌تر، شدیدتر، عمیق‌تر و پیچیده‌تر شده و ابعاد مختلف فرهنگی، نظامی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی به خود گرفته است! و در این راه امیرکبیرها، نوری‌ها، مدرس‌ها، مطهری‌ها، چمرانها، بهشتی‌ها، خرازیها،صیاد شیرازیها، باکریها، فکوریها، احمدی روشنها، علیمحمدی‌ها، تهرانی‌مقدم‌ها، رضایی‌نژادها، فخری‌زاده‌ها، شهریاری‌ها و قاسم سلیمانیهای فراوانی را فدا نموده و این مسیر همچنان ادامه دارد! چرا که پای استقلال کشور و آزادی ملت در میان بوده، هست و خواهد بود… .

دشمن بداند ملت ایران در تحریم فرزند رمضان است و در تهدید فرزند عاشورا! و قطعا با حضور پررنگ و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همچون سنوات گذشته دشمنان را مایوس و ناامید خواهد نمود و و چشم طمع بدخواهان را کور خواهد کرد؛ بحول الله و قوته…

اکنون در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب کبیر اسلامی، به عنوان طلیعه پیروزی مستضعفان بر مستکبران و برافراشته شدن پرچم حاکمیت الهی، در گام دوم انقلاب اسلامی، از مردمان فرهیخته، ولایت مدار و سلحشور شهرستان شاهین شهر و میمه دعوت می شود با حضور حماسه‌ساز و دشمن شکن خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ضمن تجدید عهد با آرمانهای امام راحل و عظیم الشان، و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله‌العالی) همچون سالیان قبل به تاسی از عموم ملت ایران، ضمن خنثی‌سازی توطئه دشمنان قسم خورده ملت ایران، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بکوبند و ادامه دهنده راه شهیدان خود باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم هاشمی، امام جمعه شاهین شهر
سید محمد رضا کاظمی طبا، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.