۱۸:۲۰ - شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳

بیانیه نماینده مردم شهرستان در مجلس

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با صدور بيانيه اي به مناسبت 22 بهمن از مردم براي حضور پرشور در راهپيمايي دشمن شكن 22 بهمن دعوت كرد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نادر آستانه طلیعه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای آحاد مردم انقلابی شهرستان را به شرکت در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لقد ارسلنا موسی بایاتنا ان اخرج قومک من الظلمات الی النور و ذکر هم بایام الله ان فی ذلک لایات لکل صبار شکور” و ما موسی را با آیات خود فرستادیم ودستور دادیم قوم خودرا از ظلمات به نور بیرون آر و ایام‌الله را به آنها یادآوری کن که همانا در این یادآوری برای آنان که اهل صبرو شکرگزاری باشند نشانه‌ها و عبرت‌هایی است.

سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن ماه در حالی فرا می‌رسد که ایران اسلامی با وجود اعمال تحریم های شدید و ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده علیه جمهوری اسلامی ایران همچنان شاهد این هستیم که بر پایه عزم و همت دانشمندان، فناوران و نوآوران و جوانان کشورمان، درایران اسلامی هر روزدستوردهای عظیمی به معرض ظهور می رسد که پرتاب ماهواره فجرکه امروزچشم جهانیان رابه خودخیره کرده تنها نمونه ای ازاین موفقیت هاست.

امروزسی و ششمین بهار انقلاب درزمانی رخ می دهدکه دنیای کفرتمام قوای خودراجهت تخریب اسلام عزیز باسرکوب گری بیداری اسلامی وانقلاب های منطقه وتوهین به مقدسات اسلام و ایجادگروهک های توریستی وتکفیری و  وحشی گری درمنطقه به نام اسلام به کارگرفته است وآنچه وظیفه ماست که نظر و عمل افکار عمومی را توجیه کنیم که آنچه به نام اسلام در بخش‌هایی از منطقه ما صورت می‌گیرد هیچ نسبتی با اسلام اصیل نداردوتنهاتوطئه دشمنان اسلام است.

در پایان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم و مردم نجیب و شریف حوزه انتخابیه خودم و به همه آزادگان جهان تبریک می‌گویم و مطمئن هستم که ملت شریف ایران در بزرگداشت این حادثه سرنوشت‌ساز بخصوص با حضور شاداب در مراسم سالروز پیروزی انقلاب که متعلق به همه ملت با هر گرایش و سلیقه و رویکرد است کوتاهی نخواهد کرد، وامیدواریم امسال شاهد حضور شاداب‌تر ملت در بزرگداشت انقلاب اسلامی باشیم و چنین خواهد بود ان‌شاءالله.

لذا اینجانب از کلیه آحاد مردم شهید پرور حوزه انتخابیه خودم دعوت می‌کنم یکبار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب را مایوس نموده و باحضور پر شور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن مایه وحدت، همدلی و دوستی فی مابین آحاد مختلف مردم شوند تا درس دیگری باشد برای جهانیان.

   ومن ا…التوفیق

   حسینعلی حاجی

نماینده مردم شریف شاهین شهر و میمه /برخوار در مجلس شورای اسلامی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.