۱۵:۲۱ - جمعه ۰۹ مهر ۱۳۹۵

امام جمعه شهر گز:

کوتاهی مسلمان تقویت خوی درّندگی رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهر گز گفت: کوتاهی مسلمانان و وحدت نداشتن کشورهای اسلامی سبب تقویت خوی درندگی رژیم اشغالگر قدس شده و جنایت و خونریزی را گسترده تر کرده است.

به گزارش شاهین پرس؛ امام جمعه شهر گز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت اخلاق اسلامی و تقوای الهی و گرامیداشت روزجهانی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و یادآوری چگونگی شهادت محمد الدوره عنوان کرد: کوتاهی مسلمانان و وحدت نداشتن کشورهای اسلامی سبب تقویت خوی درندگی رژیم اشغالگر قدس شده و جنایت و خونریزی را گسترده تر کرده است.

حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی با اشاره به قانون کنوانسیون ژنو گفت: رژیم صهیونیستی در تجاوزات خود معمولا کودکان و نوجوانان را هدف قرار می دهد و بی محابا آنها را به زندان می اندازد و مورد شکنجه قرار می دهد، این رژیم قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته و به دلیل حمایت و نفوذی که دارد هیچ باکی از محاکمه نیز ندارد.

وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر، بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر پشتوانه قرآنی و روایی دارد و امربه معروف کنندگان به ترتیب خدا، پیامبر و ائمه اطهار، امامان و حاکمان صالح و مومنین هستند که اگر آحاد جامعه به وظیفه امر به معروف عمل کنند، شاهد برکات فراوان آن در جامعه خواهند بود.

خطیب نمازجمعه شهر گز با اشاره به گسترش بدحجابی در جامعه خاطرنشان کرد: منکر فقط بی حجابی نیست ولی چون با زندگی عموم مردم جامعه در ارتباط است و سریعتر بر جامعه تاثیر گذاشته و ضربه می زند دارای اهمیت است.

وی نیروی انتظامی را یکی از پایه های امنیت در کشور دانست و افزود: نیروی انتظامی وظیفه ایجاد نظم و مبارزه با اشرار و فساد را برعهده دارد و باید دارای اقتدار همراه با رافت و مهربانی، درستکاری و امانت داری، عزت و آلوده نشدن به تخلفات مادی، دقت و مراقبت در انجام وظایف و دفاع از ارزشهای انقلابی و اسلامی باشد تا مردم به آنها اعتماد کرده و آن را از خود بدانند.

حجت الاسلام هاشمی روز سالمند را نیز گرامی داشت و توصیه کرد: نباید در جامعه اسلامی روحیه احترام به بزرگتر کمرنگ شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.