۱۷:۳۵ - دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

شهرداری وضعیت لایحه حمایت از مطبوعات محلی را مشخص کند/ فضای مجازی را با عقلانیت استفاده کنید

امینی در توصیه‌ای برای استفاده از فضای مجازی توسط همکاران خود اظهار کرد: باتدبیر و عقلانیت از این فضا استفاده کنید.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در موعد نطق خود در  یک‌صد و چهلمین جلسه علنی این شورا با اشاره به‌روز ملی عفاف و حجاب اظهار کرد: امروز در اصفهان شهروندان با حضور در راهپیمایی مدافعان حریم خانواده از عفت و عزت بانوان ایرانی دفاع می‌کنند.

رضا امینی توطئه کشف حجاب را یکی از پلیدترین توطئه‌های دشمنان اسلام در تاریخ معاصر عنوان کرد و گفت: رضاشاه ملعون با کودتا و با حمایت استعمار پیر انگلیس به روی کارآمد و درصدد برآمد تا ارزش‌های لیبرالیستی را جایگزین ارزش‌های والای اسلامی بکند که یکی از مهم‌ترین نمودهای آن را می‌توان به پدیده کشف بیان کرد.

وی همچنین با اشاره به هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، تصریح کرد: حدود ۹۰ سال پیش رژیم ضاله و منحوس آل سعود با تفکر وهابی دست به این تخریب زد که امیدواریم روزی شر وهابیت و آل سعود از سر مردم و مسلمانان جهان کم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک روز بهزیستی و تأمین اجتماعی گفت: در سال ۵۹ به‌منظور ایجاد زمینه و تحقق عدالت اجتماعی سازمان بهزیستی تشکیل‌شده است.

امینی وضعیت آب در شهر اصفهان و کشور را نامناسب بیان کرد و افزود: برداشت‌های غیرمجاز در بالادست و وجود حدود ۱۸ هزار حلقه چاه غیرمجاز در بالادست به برداشت‌های غیرمجاز می‌انجامد و نتیجه آن عدم دستیابی مردم اصفهان به‌حق آبه خودشان هست و این اجحاف در حق کشاورزان و مردم اصفهان است.
وی ضمن تأکید به همکاران، مدیران شهر و شهرداری در استفاده از فضای مجازی گفت: رعایت اخلاق، ادب و انصاف را داشته باشید تا زمینه خطا، انحراف و تخریب افراد به وجود نیاید.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در توصیه‌ای برای استفاده از فضای مجازی توسط همکاران خود اظهار کرد: باتدبیر و عقلانیت از این فضا استفاده کنید تا عرصه خدمت‌گزاری را با فضاهای مسموم و غیرضروری در کام شهروندان تلخ نشود.

امینی ضمن درخواست از شهرداری برای  ارائه عملکردی در رابطه با لایحه حمایت از مطبوعات محلی، گفت: از اقدامات انجام‌شده بی‌اطلاع هستیم و با توجه به اینکه تا روز خبرنگار فرصت زیادی باقی نمانده است ضرورت دارد تا شهرداری در این رابطه اطلاع‌رسانی لازم را بکند.

وی همچنین وضعیت دکه‌های مطبوعات اصفهان را نامناسب عنوان کرد و اظهار کرد: طراحی دکه‌های مطبوعاتی باید متناسب بافرهنگ اصفهان باشد.

منبع:صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.