۱۸:۴۵ - دوشنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

در محفلی با حضور مسئولین ارشاد مطرح شد:

بازیگر زن، مانکن تبلیغاتی تئاتر اصفهان

از خانم «بهاره رهنما» دعوت به عمل آید و به عنوان مدل در برنامه حضور داشته باشد تا مردم به بهانه حضور ایشان و گرفتن عکس یادگاری در تئاتر حضور پییدا کنند..

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” به نقل از صاحب نیوز/  یک منبع آگاه گفت: در جلسه ای که هفته پیش در دفتر مسئولین ارشاد و مسئولین تئاتر اصفهان برگزار شده است یکی از مسئولین حاضر؛ پیشنهاد اجرای روش های شوی تبلیغاتی در تئاتر برای جذب مخاطب را داده است.

بنا بر این گزارش، این مسئول برای شروع این راهکار پیشنهاد داده است در جهت جذب مخاطبین پیشنهاد می گردد؛ در برنامه ی اول، که احتمالا در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود از خانم «بهاره رهنما» دعوت به عمل آید و به عنوان مدل در برنامه حضور داشته باشد تا مردم به بهانه حضور ایشان و گرفتن عکس یادگاری در تئاتر حضور پییدا کنند..

لازم به ذکر است شهر اصفهان  خود مهد تئاتر است و بزرگان تئاتر هر کدام ریشه در اصفهان دارند. این اقدامات ضد ارزشی صرف حضور یک بازیگر در شهر نیست بلکه اقدامی ضد فرهنگی و خلاف شئونات اسلامی است که تنها کاربرد تبلیغاتی دارد و  لازم است مسئولین جدید ارشاد اصفهان با نگاهی اعتقادی به این موضوع نگاه کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.