۱۸:۰۹ - یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵

رئیس شورای اسلامی شهر اصفها ن خبر داد:

۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان حداکثر دریافتی اعضای شورای شهر

امینی با اشاره به مساله فیش های حقوقی مدیران، تصریح کرد: مردم حق دارند بدانند که چه کسانی به مردم خدمت می کنند و چه کسانی بیت المال را به تاراج می برند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ رضا امینی صبح امروز در  یکصد و سی و نهمین جلسه علنی  شورای اسلامی  شهر اصفهان، با اشاره به راهپیمایی  روز گذشته مردم اصفهان در روز قدس، اظهار کرد:  روز گذشته  مردم بصیر و موقعیت شناس اصفهان در حمایت از مردم فلسطین فریاد آزادی خواهی سردادند.

امینی ادامه داد: این حرکت عظیم  مردمی  در کتاب تاریخ انقلاب برگ زرینی را به جای گذاشت، همچنین در این  روز شاهد  حضور تعداد زیادی  از جوانان بودیم که یاس و نابودی دشمنان را به دنبال می آورد.

وی با اشاره  به شلیک ناو وینسنس به هواپیمای جمهوری اسلامی ایران تعدادی از هموطنان ما را شهید کرد، گفت: که این به عنوان هفتمین جنایت  هوایی تاریخ جهان ثبت شده است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد:  نقض حقوق بشر توسط امریکا ، اسرائیل  و اذناب آنها در حال انجام است.

وی عنوان کرد: چندین سال است که برنامه هایی موثر و مستمر توسط اداره کل زندان ها و ستاد دیه  زندانیان جرایم غیر عمد  تحت عنوان برنامه یک شهر ضیافت در حال انجام است، این قبیل برنامه ها کمک زیادی  به خانواده زندانیان جرایم غیر عمد داشته و سبب آزادی آنها را فراهم کرده است.

امینی با اشاره به مساله فیش های حقوقی مدیران، تصریح کرد:  امروز این مسئله  به یک چالش جدی  تبدیل شده  و باعث گشته  فضای ویژه ای  در کشور حاکم شود، اذعان کرد: مردم حق دارند  بدانند که چه کسانی به مردم خدمت می کنند و چه کسانی  بیت المال را به تاراج می برند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از مسائل دیگری که  امروزه در رسانه ها  در حال بیان است، حق الجلسات اعضای شورای شهر بوده، حق الجلسه  ای که اعضای شورای شهر براساس قانون دریافت می کنند، میزان سقف آن ۶۰ ساعت در ماه  است که حداکثر دریافتی براین مبنا  حدود ۳میلیون و ۳۰۰ هزار تومان  است.

وی افزود: اعضای شورای شهر  با حضور  در شورای شهر  درآمدهایی که قبلا  از راه کسب و کار خود به دست می آوردند را رها کرده و امروز با حقوق کمتر در شورای شهر در حال خدمت به شهروندان هستند.

منبع:صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.