۲۲:۴۰ - شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲

با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری اصفهان انجام شد؛

افتتاح و بهره برداری از 39 پروژه عمرانی با اعتبار 53 میلیارد ریال در شاهین شهر

دکتر ذاکری شهردار شاهین شهر: با اعتباری نزدیک به 500 میلیارد تومان 34 پروژه در شاهین شهر در حال فعالیت می باشد که تعدادی از آن ها تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری “شاهین نا”، در سالروز ولادت امام حسن عسگری علیه السلام  و ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، 39 پروژه عمرانی با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، و مسئولین شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

در مراسم افتتاح و بهره برداری 39 پروژه مهندس طرفه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، ضمن تأکید بر اطاعت و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی سرلوحه برنامه ها در استان قرار دارد و بر این اساس طی سال جاری یک هزار و 300 پروژه با اعتبار پانزده هزار میلیارد ریال در استان تعریف و در حال اجرا می باشند.

وی با بیان اینکه همدلی و همکاری دستگاه های اجرایی در شاهین شهرعامل پیشرفت در این شهرستان شده افزود: همراهی و حمایت امام جمعه، فرماندار، شورای اسلامی  و شهردار شاهین شهر زمینه تحقق فعالیت های عمرانی و فرهنگی را فراهم آورده است که ثمره آن امروز در افتتاح این 39 پروژه مشهود می باشد.

دکتر ذاکری شهردار شاهین شهر ضمن تبریک میلاد حضرت امام حسن عسگری علیه السلام و دهه مبارک فجر در خصوص پروژه‌های عمرانی تعریف شده در شهرداری شاهین شهر بیان داشت: با اعتباری نزدیک به 500 میلیارد تومان 34 پروژه  در شاهین شهر در حال فعالیت می باشد که تعدادی از آن ها تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار شاهین شهر سیاست های کلان شهرداری را چنین تشریح کرد: جذب سرمایه گزار برای طرح تکمیل مرکز استان از تاکیدات شورای شهر اسلامی  و پیشنهادهای شهرداری است و در همین راستا در اولین همایش جذب سرمایه گذار خارجی در استانبول ، شهرداری شاهین شهر حضور پررنگی داشت.

دکتر ذاکری همچنین طراحی و برنامه ریزی جهت اجرایی شدن مترو شاهین شهر را از مهم ترین پروژه های سال آتی برشمرد.

وی از دیگر اهداف میان مدت شهرداری شاهین شهر به توسعه بیش از دو برابری فضای سبز اشاره کرد و افزود: سرانه فضای سبز شهروندان شاهین شهری در حال حاضر 14 متر مربع می باشد که در نظر داریم طی مدت 4 سال آن را به 30 متر مربع افزایش دهیم.

شهردار شاهین شهر ادامه داد: مقابله با آلودگی هوا از مهم ترین برنامه های شهرداری است و در اولین قدم طرح محله سبز برای اولین بار در سطح استان و کشور پیش بینی شده است.

افتتاح نوار خط انتقال مواد آلی در شرکت مدیریت پسماند شهرداری ها ، بهره برداری از ساختمان جدید سازمان تاکسیرانی شاهین شهر ، افتتاح ورزشگاه محله حاجی آباد و بهره برداری از 5 دستگاه اتوبوس شهری از جمله پروژه های شاخصی بود که  مورد بهره برداری قرار گرفت.

  eftetah3 otobos1 otobos2 otobos3

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.