۱۷:۱۹ - دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

گزارش تصویری؛

نشست صمیمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگاب با شوراهای ادوار گذشته

شهردار و اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر گرگاب در اقدامی پسندیده ظهر امروز با اعضای شوراهای اسلامی ادوار گذشته این شهر دیداری صمیمی داشتند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ شهردار شهر گرگاب در دیدار صمیمی با اعضای شوراهای ادوار گذشته این شهر برخی از ویژگی های شهر گرگاب از جمله قدمت تاریخی، تقدیم 66 شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس و مردم متدین و ولایت مدار را برشمرد و تصریح کرد: خدمت کردن در شهری با این ویژگی های برجسته توفیقی است که باید غنیمت شمرد.

سید رسول هاشمیان اعضای شوراهای گذشته را که معتمدین مردم می باشند را رهبران فکری جامعه خواند و گفت: رهبران فکری گرچه مدیر نیستند اما به لحاظ اعتماد مردم می توانند با همفکری و مشورت جامعه را هدایت کنند.

شهردار گرگاب هدف از این دیدار را استفاده از تجربیات و نظرات معتمدین و اعضای شوراهای ادوار گذشته برای توسعه و مدیریت شهری عنوان کرد و گفت:  توسعه هر شهری به برخی عوامل درونی و بیرونی مرتبط است که با توجه به همجواری شهر گرگاب با شهری نوساز و به شدت در حال توسعه در آینده ای نزدیک این شهر با حاشیه نشینی تهدید خواهد شد که برای پیشگیری لازم است اقدام جدی صورت بگیرد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.