۱۹:۰۴ - سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳

70 طرح و پروژه در شهر گرگاب اجرا شد

شهردار گرگاب گفت: در طول یک سال و نیم گذشته تا به امروز بیش از 70 طرح عمرانی،خدماتی و فرهنگی دربخش های مختلف توسط این شهرداری انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ یدالله مومن زاده در گفتگویی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرداری گرگاب جز خدمت به مردم هدفی ندارد و همه فعالیت هایی که در این راستا انجام شده در راستای نهضت خدمت رسانی به شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری گرگاب و کارکنان این شهرداری در بخش های مختلف در راه خدمت به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند ،تصریح کرد: این اقدامات جز با همکاری و تعامل شورای اسلامی شهر و مردم میسر نمی شود.

مومن زاده با بیان برخی از این اقدامات تصریح کرد: زیر سازی و آسفالت معابر شهری،احداث ساختمان آتش نشانی شهر، احداث پارکینگ شهر با مشارکت بخش خصوصی،ساماندهی آرامستان شهر،احداث باغ بانوان،جدول گذاری و پیاده سازی بلوارها و معابر،ساماندهی فضای کتابخانه شهر،احداث ساختمان غسالخانه شهر گرگاب از جمله این پروژه ها ست.

شهردار زیرسازی و آسفالت شهرک بوستان، خیابان امیر کبیر و سایر نقاط شهر، احداث زمین والیبال ساحلی، روکش ، آسفالت و لکه گیری، حفرچاه، نصب دستگاه های ورزشی در سطح پارک های شهر، چمن کاری و احداث پارک و فضای بازی و تفریح در نقاط مختلف شهر را از جمله اقدامات دیگر عنوان کرد.

مومن زاده با اشاره به مجهز شدن سیستم آبیاری قطره ای برای چمن کاری در ایجاد فضای سبز گفت: در نقاط مختلف شهر مانند بلوار شهید ناصر بیدرام،خیابان مطهری،بلوار امام،بلوار آزادگان،کمربندی 45 متری،زمین ساحلی ،بهشت زهرا و نقاط مختلف دیگر شهر چمن کاری صورت گرفته و سیستم آبیاری به صورت قطره ای است.

وی به سامانه و سیستم یکپارچه سازی شهری برای صدور پروانه به صورت الکترونیکی اشاره کرد و گفت: در این راستا هیچ گونه فعالیتی به صورت دستی انجام نمی شود و همه اقدامات به صورت الکترونیکی شد.

شهردار گرگاب افزود: طرح ها وپروژه های شهرداری گرگاب به طور متناوب در راستای نهضت خدمت رسانی برای عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

گرگاب ازتوابع شهرستان شاهین شهر و میمه دارای قدمتی بالغ بر 400 سال است که شغل اغلب مردم این شهر کشاورزی می باشد که بدلیل کم آبی در سالهای اخیر اکثر مردم به مشاغل صنعتی روی آورده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.