۱۱:۵۸ - پنجشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴

شب گذشته اتفاق افتاد:

بی اخلاقی انتخاباتی با ضرب شتم یک هوادار

شب گذشته یکی از هواداران کاندیدای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی در جاده تاریک مسیر گز به خورزوق مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ بانزدیک شدن به هفتم اسفند فضای تبلیغاتی انتخابات داغ تر می شود. در این میان کاندیداها با رایزنی و جلب حمایت نخبگان و سایر مردم سعی می کنند تا سبد رای خود را پر کنند اما در این میان هستند کسانی که با ترویج بی اخلاقی و هنجارشکنی انتخاباتی سعی در عدم شکل گیری حماسه ای دوباره را در انتخابات می کنند تا به مقاصد شوم خود نایل شوند.

ما به عرصه انتخاباتی سالم اعتقاد داریم و باید تلاش کنیم همه گروه‌ها و جریان‌ها با توجه به این موضوع در عرصه رقابت حضور داشته باشند، هرکس حرف‌های خودش را در چهارچوب قانون بزند و طبق قانون و ضوابط عمل نماید در این مسیر رقابت سالم همه باید از توهین، تخریب، کارشنکی علیه رقیب دوری کنند و در ‌‌نهایت این مردم هستند که باید تشخیص دهند چه کسی شایستگی نماینده شدن دارد  و با رأی دادن او را به بهارستان بفرستند.

مطلع شدیم شب گذشته متاسفانه تعدادی از هواداران یکی از کاندیداها، هوادار کاندیدای رقیب خود را با استفاده از تاریکی شب و خلوت بودن جاده گز به خورزوق او را که تنها بوده فقط به دلیل هواداری و حمایت از کاندیدای رقیب و کمک به انجام تبلیغات محیطی وی مورد ضرب و شتم قرار داده و قصد آتش زدن محموله های تبلیغاتی همراه وی را داشتند که به محض مشاهده نور یک خودرو دیگر مضروب را که بیهوش شده بوده رها کرده و متواری می شوند.

این بداخلاقی‌ها زیبنده کسی که می‌خواهد وظیفه قانونگذاری را بر عهده بگیرد و زبان گویای مردم حوزه انتخابیه خود باشد  نبوده و نیست. این گونه رفتار‌ها ( تخریب، بی‌ادبی‌ها، هتاکی‌ها، شکستن حرمت‌ها و…)  هیچ کدام در شأن یک انسان واقعی نیست.

همچنین بخوانید:

One Response to “بی اخلاقی انتخاباتی با ضرب شتم یک هوادار”

  1. نتایج گفت:

    نتایج نظرسنجی وب اخبار شاهین شهر و میمه

    رتبه های اول تا هفتم

    ۱.آقای سید محمود حسینی دولت آبادی با ۲۱.۸۸ درصد اول

    ۲ .آقای حسینعلی حاجی دلیگانی با ۲۱.۷۷ درصد دوم

    ۳.آقای محمد رضا قربان با ۲۱.۲۸ درصد سوم

    ۴.آقای امیر باقریان با ۱۹.۹۱ درصد چهارم

    ۵.آقای اکبر امینی کلهرودی با ۵.۸ درصد پنجم

    ۶.آقای محمد رضا عروجی با ۴.۵۵ درصد ششم

    ۷.آقای امیر یعقوبی با ۱.۶۹درصد هفتم
    http://meymehcity.rozblog.com

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.