شاهین پرس

بی اخلاقی انتخاباتی با ضرب شتم یک هوادار

کدخبر: 57015
۶ اسفند ۱۳۹۴ در ساعت ۱۱:۵۸ قبل از ظهر

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ بانزدیک شدن به هفتم اسفند فضای تبلیغاتی انتخابات داغ تر می شود. در این میان کاندیداها با رایزنی و جلب حمایت نخبگان و سایر مردم سعی می کنند تا سبد رای خود را پر کنند اما در این میان هستند کسانی که با ترویج بی اخلاقی و هنجارشکنی انتخاباتی سعی در عدم شکل گیری حماسه ای دوباره را در انتخابات می کنند تا به مقاصد شوم خود نایل شوند.

ما به عرصه انتخاباتی سالم اعتقاد داریم و باید تلاش کنیم همه گروه‌ها و جریان‌ها با توجه به این موضوع در عرصه رقابت حضور داشته باشند، هرکس حرف‌های خودش را در چهارچوب قانون بزند و طبق قانون و ضوابط عمل نماید در این مسیر رقابت سالم همه باید از توهین، تخریب، کارشنکی علیه رقیب دوری کنند و در ‌‌نهایت این مردم هستند که باید تشخیص دهند چه کسی شایستگی نماینده شدن دارد  و با رأی دادن او را به بهارستان بفرستند.

مطلع شدیم شب گذشته متاسفانه تعدادی از هواداران یکی از کاندیداها، هوادار کاندیدای رقیب خود را با استفاده از تاریکی شب و خلوت بودن جاده گز به خورزوق او را که تنها بوده فقط به دلیل هواداری و حمایت از کاندیدای رقیب و کمک به انجام تبلیغات محیطی وی مورد ضرب و شتم قرار داده و قصد آتش زدن محموله های تبلیغاتی همراه وی را داشتند که به محض مشاهده نور یک خودرو دیگر مضروب را که بیهوش شده بوده رها کرده و متواری می شوند.

این بداخلاقی‌ها زیبنده کسی که می‌خواهد وظیفه قانونگذاری را بر عهده بگیرد و زبان گویای مردم حوزه انتخابیه خود باشد  نبوده و نیست. این گونه رفتار‌ها ( تخریب، بی‌ادبی‌ها، هتاکی‌ها، شکستن حرمت‌ها و…)  هیچ کدام در شأن یک انسان واقعی نیست.