۱۳:۱۳ - چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی:

تشکیل هندسه انتخاباتی غیرارزشی برای ایران، هدف رسانه های بیگانه است

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی با بیان اینکه تشکبل هندسه انتخاباتی غیرارزشی برای ایران، هدف رسانه های بیگانه است، گفت:انتخابات آگاهانه و با شاخصه انقلابی، بهترین راه مقابله است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ به نقل از صاحب نیوز، ناصر بهرامی، پیرامون شگرد شوم و دیکته شده رسانه های بیگانه وابسته به ملکه انگلیس مبنی بر تخریب افراد انقلابی و ارزشی ایران همچون آیات اعظام مصباح، یزدی و جنتی برای ورود به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ویژگی انتخابات ۹۴ علی رغم حساسیت و اهمیت فوق العاده ، این است که دشمنان ورسانه بیگانه با این انتخابات نه قهر کرده و نه تحریم کرده اند، بلکه عملا شاهد تشویق مردم برای رای دادن البته به افراد و لیستهای خاص هستیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر رسانه های بیگانه براساس سیاست های انگلیس خبیث ، عریان و آشکارا از برخی افراد و جناح های انتخاباتی کشور دفاع و حتی برای انها تبلیغ می کنند و در اقدامی بالاتر و وقیحانه تر علیه افراد انقلابی و ارزشی سخن می گویند و چهره آنها را تخریب می کنند.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی تاکید کرد: رسانه های بیگانه در حرکتی بی سابقه به مردم برای انتخابات گرا می دهند که به کدام لیست انتخاباتی رای بدهید و مانع از ورود عده ای چون آیات اعظام جنتی، مصباح و یزدی شوید .

بهرامی عنوان کرد: متاسفانه برخی از افراد در داخل کشور با سخنرانی ها و مواضع و لابی گری های که انجام می دهند درصدد هستند که بازوان انقلاب و نیروهای ارزشی را ازمیدان بیرون کنند، تعجب برانگیز است که رسانه های بیگانه همچون بی بی سی وابسته به ملکه انگلیس در اقدامی وقیحانه به مردم مشخص و لیست انتخاباتی معرفی می کنند.

وی تاکید کرد: انتظار این است افرادی که نام آنها از سوی رسانهه ای بیگانه تبلیغ می شود، با گرفتن موضعی به جا مرزبندی خود را مشخص کنند، متاسفانه برخی از این افراد سکوت کرده اند که شایسته نیست .

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی اذعان کرد: تلاش براین است که هندسه انتخاباتی از طریق رسانه های بیگانه در کشور رقم بخورد و به دنبال آن هستند که مجلس خبرگان و شورای اسلامی به اصطلاح خودشان میانه یا غیر انقلابی شکل بگیرد، براین اساس دشمنان درصدد با ابزار رسانه انتخابات را مهندسی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما همیشه هوشیار هستند و با اگاهی و بصیرت در انتخابات ها حاضر شده اند، انتخاب آگاهانه براساس شاخصه انقلابی، بهترین راهکار برای مقابله  با اهداف شوم انگلیس و آمریکا است ، ایجاد موج کاذب تاکتیک آنها است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.