۰۸:۳۴ - شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

افزایش سطح کارآمدی نظام با انتخاب افراد اصلح ممکن می شود

انتخاب افراد واجد صلاحیت و سابقه درخشان و امتحان داده، توانمند و باکفایت، وفادار به آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی و مردم خداجو، امین و مورد اعتماد، متدین و انقلابی و آزاد اندیش از تمام سلائق، سطح کارآمدی نظام را افزایش می دهد و به حل مشکلات مادی و معنوی مردم کمک می کند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ ملت بزرگ و آگاه ایران بار دیگر در آستانه انتخابات سرنوشت ساز قرار گرفته است. رخداد مهم و عظیمی که از هم اکنون رسانه های دیداری و شنیداری جهان بیشتر وقت خود را به آن اختصاص داده و به تفسیر و تحلیل وقایع آن می پردازند.

مردم بوسیله انتخابات در شکل گیری نهادهای سیاسی و تعیین متولیانی که اقتدار سیاسی بوسیله ی آنها اعمال می شود مداخله می کنند.

در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به مشارکت سیاسی و رای شهروندان، و دخالت در تمام برنامه ها و تصمیم گیری های مهم و سرنوشت ساز از طریق انتخابات و همچنین انتخاب مسئولین کشور و اعمال نظارت همگانی بر عملکرد آنها توسط هم میهنان، تصریح شده است.

انتخاب از مهمترین و با ارزشترین نشانه های تعقل و رشد فکری است که همواره در زندگی انسان وجود داشته است، از این رو انسانها در میدان انتخابات باید به صورتی آگاهانه، آزادانه (غیر تحمیلی)، به دور از حب و بغض و تاثیر تبلیغات و وعده های دروغین و غیر اصولی، تطمیع های رنگارنگ و تهدیدات گوناگون، بهترین و مفیدترین افراد را برگزینند و سرنوشت کشور را به آنها بسپارند.

انتخابات آزمون الهی است، در انتخاب افراد خشنودی خداوند متعال مهم است، نباید مصالح اسلام و کشور فدای منافع شخصی و گروهی شود.

همه افراد در مورد سرانجام و پیامدهای رفتارهای انتخاباتی خود مسئول و پاسخگو هستند. سرنوشت درخشان در گروکوشش عاقلانه و تحقیق هوشمندانه در شناخت و برگزیدن افراد شایسته و کارا است. اشخاصی که به مبارزه با فقر و فساد و تبعیض اهمیت می دهند، دنیا و معیشت مردم برایشان مهم است، و انگیزه ای جز کار و فعالیت برای مردم ندارند. کسانی که عزت و اقتدار ملی دغدغه ی آنها است و در برابر تهدیدات و هراس افکنی استکبار شجاعانه می ایستند.

انتخاب افراد واجد صلاحیت و سابقه درخشان و امتحان داده، توانمند و باکفایت، وفادار به آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی و مردم خداجو، امین و مورد اعتماد، متدین و انقلابی و آزاد اندیش از تمام سلائق، سطح کارآمدی نظام را افزایش می دهد و به حل مشکلات مادی و معنوی مردم کمک می کند.

حضور پُرنشاط در انتخابات نشان وحدت و همبستگی ملی و مظهر اقتدار کشور و ملت، و ناامیدی دشمنان و سرسپردگان آنها و اعلام وفاداری به قانون اساسی و خون شهدا است.

صاحبان قلم و بیان و همه کسانی که دل در گرو توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی دارند برای حضور چشمگیر مردم تلاش می کنند و زمینه ی برگزاری انتخابات سالم و با شکوه را فراهم می آورند، زیرا مشارکت گسترده، به ماندگاری دین و نظام کمک می کند، مردم سالاری دینی را نهادینه می سازد و آزادی ملت را به نمایش می گذارد.

امید است به یاری خداوند سبحان، مردم وفادار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، به اقتضای وظیفه ملی و تکلیف دینی، با حضوری شکوهمند در انتخابات علاقمندی خود را به پیشرفت و آبادانی کشور ابراز و برگ زرین دیگری همچون گذشته در کارنامه افتخارات خود به ثبت رسانند.

هاشم مهدنور/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.