۱۰:۳۵ - چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی:

نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان بسیجی شاهین شهر افتتاح شد

به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان بسیجی و لباس های محلی اقوام بختیاری در ورزشگاه صالحین شاهین شهر با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛  به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی کانون بسیج هنرمندان ناحیه شاهین شهر و میمه نمایشگاهی از صنایع دستی در محل سالن ورزشی صالحین برگزار کرد.

عبدالرضا خجسته فر در گفتگو با خبرنگار شاهین نا ضمن تبریک گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نمایشگاه صنایع دستی و لباس های محلی به مناسبت دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی با هدف معرفی توانمندی های هنرمندان بسیجی در سالن ورزشی صالحین برگزار شده است.

وی ضمن دعوت از شهروندان برای بازدید از این نمایشگاه و آثار هنری هنرمندان بسیجی افزود: این نمایشگاه دارای 20 غرفه از انواع محصولات چرم، قلم زنی، زیور آلات، نقاشی و تابلوهای سه بعدی، گل های کریستال، مینا کاری، فیروزه کوبی، سنگ های زینتی، تابلو فرش، لباس های محلی و سیاه چادر زندگی عشایر اقوام بختیاری و … می باشد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان علت برپایی این نمایشگاه در سالن ورزشی را عدم موافقت سازمان فرهنگی ورزشی و تفریحی شهرداری با برپایی این نمایشگاه در ساختمان نگارستان عنوان کرد و افزود: در حالی که ساختمان 7 طبقه نگارستان شهرداری شاهین شهر از محل بودجه مردم این شهر احداث شده است اما متاسفانه قشر عظیم هنرمندان این شهر در استفاده از این ساختمان سهمی ندارند.

نمایشگاه صنایع دستی و موسیقی محلی بختیاری از 13 بهمن لغایت 20 بهمن از ساعت 15 تا 20 همه روز برای بازدید علاقمندان مقابل بوستان انقلاب شاهین شهردر سالن ورزشی صالحین دایر می باشد.

 

بر روی تصاویر کلیک کنید

 

همچنین بخوانید:

2 Responses to “نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان بسیجی شاهین شهر افتتاح شد”

  1. شاه رجبیان گفت:

    با سلام
    متاسفانه علی رغم برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در ساختمان نگارستان از 6 بهمن تا 20 بهمن مسوول محترم بسیج هنرمندان ناخواسته مطلبی فرمودن که با واقعیت سازگاری ندارد ….
    ظاهرا نامبرده صرفا خود را هنرمند دانسته و بانوان هنرمند مستقر در نگارستان شهرداری را هنرمند نمیداند و فقط هر نوع همکاری با نامبرده کار مشترک با هنرمند تلقی مینماید….
    نمونه برنامه های مشترک با هنرمندان:
    شبهای شعر امام زمان عج و فجر و عاشورا و …
    شب قلم با خوشنویسان
    نمایشگاههای متعدد در اشراق
    جمعه ها با سینما
    چهارشنبه ها با تئاتر
    تئاترهای مناسبتی در تالار شیخ بهایی
    دهها کلاس هنری در فرهنگسراها
    و …
    البته در صورت تداوم اتهامات واهی با ارائه مستندات لازم به شهروندان محترم توضیحات کاملتری ارائه خواهم داد که مشخص شود نماینده واقعی هنرمندان کیست؟
    پاسخ به این سوال صداقت و حسن گفتار را روشن خواهد نمود، سوال؟
    آیا نگارستان در حال حاضر میزبان هنرمندان و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی نیست؟

  2. شاه رجبیان مدیر عامل سازمان گفت:

    با سلام
    در پاسخ به مطلب یالا
    نمایشگاه صنایع دستی از 6 تا 20 بهمن در ساختمان نگارستان در حال برگزاری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.