۰۶:۳۳ - دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

از سوی مسئول ستاد دهه فجر شاهین‌شهر و میمه؛

عناوین ویژه برنامه های دهه فجر سال 94 اعلام شد

نجیمی مسئول ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شاهین‌شهر و میمه از برگزاری بیش از 206 ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرستان خبر داد.

مسئول ستاد دهه فجر شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گفتگو با  پایگاه خبری شاهین نا؛ با بیان اینکه به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از 217 برنامه پیش‌بینی ‌شده است، گفت: ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر سال 94 در چهار محور و با شعار “تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت” پیش بینی شده است.

وی محور اول این برنامه ها را تشکیل ستاد دهه فجر در شهرستان با حضور مسئولان و نمایندگان ادارات و نهادها و همچنین تشکیل ستادهای فرعی در بخش مرکزی، بخش میمه و شهرهای گز برخوار و گرگاب و ستادهای روستایی و ستادهای ادارات و کارخانجات عنوان کرد و افزود: تعداد 17 کمیته تخصصی از جمله کمیته قرآن و تشکل های اسلامی، مساجد و حوزه های علمیه، فرهنگیان و دانش آموزان، بسیج و نیروهای مسلح، همیاری، مراسم و جشن های انقلاب، فرهنگی هنری و نمایشگاه، ارتباطات و اطلاع رسانی، ایثارگران، کودک و نوجوان، کارگری و کارآفرینی، ورزش و جوانان، فضاسازی و تزئینات شهری، دانشجویی، اصناف، زنان و خانواده، طرح و برنامه و مراسم های 12 و 22 بهمن نیز تشکیل شده است.

مسیب نجیمی در ادامه به توزیع فرم های نظرخواهی بین مسئولان ستادها، کمیته ها و نخبگان شهرستان و جمع بندی پیشنهادها اشاره کرد و افزود: در استقبال از دهه مبارک فجر 36 ویژه برنامه در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه های ویژه ایام دهه فجر متناسب با عناوین نامگذاری شده این ایام الله انتخاب شده اند خاطر نشان کرد: از میان 132 عنوان برنامه برخی برنامه ها شاخص ترین آنها می باشند.

مسئول ستاد دهه فجر شاهین‌شهر و میمه در ادامهاضافه کرد: در طول ایام دهه فجر تعداد 38 برنامه بصورت شبکه ای برگزار خواهد شد که در  مجموع ستاد دهه فجر شهرستان 206 عنوان برنامه در سال 94 برای اجرا پیش بینی کرده است.

آذین بندی خیابان ها و معابر سطح شهر، ادارات، کارخانجات، مساجد و محلات، اجرای ورزش باستانی و برگزاری نشست های روشنگری در مدارس، آماده سازی نمایشگاه های دهه فجر، توزیع محصولات فرهنگی بین مراکز، فراخوان نشریه دیواری همراهان خورشید، عکاسی نگاه من از دوربین انقلاب، نورافشانی به مناسبت شب ورود حضرت امام خمینی به میهن اسلامی، نشست های تخصصی تئاتر، سینما، مسابقات قرآنی و…از جمله برنامه های است که در استقبال از دهه مبارک فجر اجرا می شود.

وی در ادامه عناوین ویژه برنامه های دهه فجر در شهرستان را با ذکر عناوین نامگذاری شده بر روزهای دهه فجر به شرح ذیل اعلام کرد.

روز دوشنبه 12 بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی به عنوان «انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و رهبری» نامگذاری شده برنامه هایی از قبیل؛ نواختن زنگ انقلاب در مدارس، کارخانجات، مهدهای کودک، برگزاری همایش ولایت فقیه با عنوان امام خمینی(ره) احیاگر آرمان های اسلام ناب محمدی در تالار شیخ بهایی، ویزیت رایگان بیماران، افتتاحیه جشن های دهه فجر در اولین مسجد و پایگاه انقلابی شاهین شهر، اجرای تائتر های خیابانی، مراسم های جشن 12 بهمن، رژه موتور سواران و تجمع در جوار شهدای گمنام و گلباران تمثال حضرت امام(ره)، افتتاح نمایشگاه های دهه فجر، برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهرستان اجرا می شود.

در روز سه شنبه 13 بهمن که به نام «انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، همدلي و همزباني دولت و ملت» یاد شده یازده عنوان برنامه از جمله همایش تجلیل از فعالان قرانی، مسابقات قرآنی، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگر، تجلیل از مادران نمونه، جشن های دانش آموزی، بازدید از خانواده های بیمار صعب العلاج اجرا خواهد شد.

روز چهارشنبه 14 بهمن به نام«انقلاب اسلامی، نهضت علمي، اقتصاد مقاومتي و مديريت جهادي» نام گذاری شده مراسم جشن در فرهنگسراها، همایش شعر انقلاب، مراسم اعطاء جهیریه به زوج های نیازمند کمیته امداد، و مسابقات ورزشی برگزار می شود.

روز پنجشنبه 15 بهمن به نام «انقلاب اسلامی، ايمان، جهاد، شهادت» نام گرفته، مراسم عطر افشانی و غبارروبی 28 گلزار شهید و قبور مطهر شهدای گمنام و دیدار حامیان کمیته امداد با ایتام انجام خواهد شد.

روز جمعه 16 بهمن روز «انقلاب اسلامی، وحدت امت اسلامي، عدالتخواهي و حكومت جهاني حضرت مهدي (عج)» نام گذاری شده، همایش پیاده روی خانوادگی، همایش روحانیون و مسئولان شهرستان، شرکت گسترده در نماز های جمعه شهرستان و جشن انقلاب در مساجد برگزار می شود.

روز شنبه 17 بهمن «انقلاب اسلامی، تحكيم بنيان خانواده، جوانان و سبك زندگي ايراني اسلامي» نام گرفته و در این روز افتتاح یادمان شهدای گمنام شهر گز، برگزاری کنسرت پاپ، نشست تخصصی والدین و سواد رسانه، گردهمایی طلاب خواهر شهرستان واگذاری منازل مددجویان انجام می شود.

روز یکشنبه 18 بهمن که به نام «انقلاب اسلامی، معنويت گرايي، حاكميت ارزش ها، فرهنگ و تمدن نوین اسلامي» نام گذاری شده جشن انقلاب و تجلیل از سالمندان، همایش سبک زندگی و انقلاب اسلامی، همایش اعضاء ستاد نماز جمعه شاهین شهر از ابتدا انقلاب تاکنون، جشنواره استانی شعر قشر، ایستگاه نقاشی طولی تصویر گران انقلاب اجرا خواهد شد.

روز دوشنبه 19 بهمن به نام «انقلاب اسلامی، آمادگي دفاعي، امنيت همه جانبه، اقتدار و عزت منطقه اي و بين المللي» نام گرفته که گردهمایی طلاب برادر، تجلیل از کارگران خلاق و ایثارگر به همراه برگزاری جشن انقلاب و برگزاری مسابقات قرآنی از جمله برنامه های هشتمین روز از دهه مبارک فجر می باشد.

روز سه شنبه 20 بهمن به نام «انقلاب اسلامی، الهام بخشي، حمايت از جبهه مقاومت و مبارزه با تروريسم بين المللي»

نامگذاری شده که در این روز جشن انقلاب به همراه تجلیل از دانش آموزان ممتاز، همایش شعر انقلاب و مراسم واگذاری واحدهای مسکونی تعاونی مسکن وزارت دفاع برگزار خواهد شد.

روز جهارشنبه 21 بهمن به نام «انقلاب اسلامی، دشمن شناسي، استكبار ستيزي و مقابله با نفوذ دشمن» نام گرفته مراسم شب شعر انقلاب، نور افشانی و بانگ تکبیر الله اکبر امت حزب الله همزمان با سراسر کشور راس ساعت 21 اجرا می شود.

روز پنج شنبه 22 بهمن به نام «انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» نامگذاري شده علاوه بر اجرای چندین برنامه دیگر، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در شهر های شاهین شهر، گز برخوار، میمه، وزوان، لای بید و روستاهای سه و کلهرود برگزار خواهد شد همچنین غرفه نمایشگاه های مردم نهاد و ایستگاه های صلواتی در طول مسیر راهپیمایی نیز برپا خواهد شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.