شاهین پرس

نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان بسیجی شاهین شهر افتتاح شد

کدخبر: 55389
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ در ساعت ۱۰:۳۵ قبل از ظهر

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛  به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی کانون بسیج هنرمندان ناحیه شاهین شهر و میمه نمایشگاهی از صنایع دستی در محل سالن ورزشی صالحین برگزار کرد.

عبدالرضا خجسته فر در گفتگو با خبرنگار شاهین نا ضمن تبریک گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نمایشگاه صنایع دستی و لباس های محلی به مناسبت دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی با هدف معرفی توانمندی های هنرمندان بسیجی در سالن ورزشی صالحین برگزار شده است.

وی ضمن دعوت از شهروندان برای بازدید از این نمایشگاه و آثار هنری هنرمندان بسیجی افزود: این نمایشگاه دارای 20 غرفه از انواع محصولات چرم، قلم زنی، زیور آلات، نقاشی و تابلوهای سه بعدی، گل های کریستال، مینا کاری، فیروزه کوبی، سنگ های زینتی، تابلو فرش، لباس های محلی و سیاه چادر زندگی عشایر اقوام بختیاری و … می باشد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان علت برپایی این نمایشگاه در سالن ورزشی را عدم موافقت سازمان فرهنگی ورزشی و تفریحی شهرداری با برپایی این نمایشگاه در ساختمان نگارستان عنوان کرد و افزود: در حالی که ساختمان 7 طبقه نگارستان شهرداری شاهین شهر از محل بودجه مردم این شهر احداث شده است اما متاسفانه قشر عظیم هنرمندان این شهر در استفاده از این ساختمان سهمی ندارند.

نمایشگاه صنایع دستی و موسیقی محلی بختیاری از 13 بهمن لغایت 20 بهمن از ساعت 15 تا 20 همه روز برای بازدید علاقمندان مقابل بوستان انقلاب شاهین شهردر سالن ورزشی صالحین دایر می باشد.

 

بر روی تصاویر کلیک کنید