۰۸:۱۸ - سه شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۴

در سطح شاهین شهر و میمه؛

مراسم گرامیداشت 9 دی با شعار”9 دی تجلی ایستادگی در برابر نفوذآمریکا”برگزار می شود

شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان طی اطلاعیه ای، از آحاد مردم ولایت مدار و بصیر شهرستان درخواست کرده است همراه با ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی، در مراسم ششمین سالگرد حماسه عظیم ۹ دی و برنامه های پیش بینی شده در شهرستان شرکت کنند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه با انتشار اطلاعیه ای ضمن تبریک ایام نورانی ماه ربیع الاول و میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) و هفتۀ وحدت، از آحاد مردم ولایت مدار و بصیر شهرستان درخواست کرده است همراه با ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی، در مراسم ششمین سالگرد حماسه عظیم ۹ دی و برنامه های پیش بینی شده در شهرستان شرکت کنند.

در این اطلاعیه از مردم آگاه و همیشه در صحنه شهرستان درخواست شده با حضور در این مراسم، ضمن بررسی، کنکاش و بازخوانی ابعاد مختلف این حماسه با بهره ‌گیری از ظرفیت‌های ادبی، هنری، فضاهای مجازی و سایبری، رسانه‌های جمعی، منابر و وعاظ به تعمیق بینش سیاسی و دینی و بصیرت‌افزایی عمومی جامعه، از نفوذ و فتنۀ جدید دشمنان جلوگیری کنند.

ویژه برنامه های گرامیداشت حماسه نهم دی در شهرستان شاهین شهر و میمه

مراسم گرامیداشت حماسه یوم الله ۹ دی در شاهین شهر با سخنرانی حجت الاسلام میردامادی امام جمعه موقت اصفهان روز چهارشنبه از ساعت 9:30 در تالار شیخ بهایی برگزار می شود.

مراسم گرامیداشت روز بصیرت و میثاق با ولایت در شهر گز برخوار روز چهارشنبه 9 دی ماه در مصلی نماز جمعه شهر گز برگزار می شود.

مراسم گرامیداشت حماسه یوم الله ۹ دی در شهر گرگاب، ساعت 18 روز سه شنبه 8 دی ماه همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر گرگاب برگزار می شود.

مراسم گرامیداشت حماسه یوم الله ۹ دی در شهر میمه، با سخنرانی حجت الاسلام زمانی امام جمعه بخش میمه روز سه شنبه 8 دی ماه ساعت 18 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر میمه برگزار می شود.

مراسم گرامیداشت حماسه یوم الله 9 دی روز بصیت و میثاق امت با ولایت با سخنرانی حجت الاسلام نادی روز چهارشنبه 9 دی ماه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد فاطمیه واقع در چهارراه عطار شاهین شهر برگزار می شود.

همچنین مراسم گرامیداشت حماسه یوم الله ۹ دی در کلیه مساجد و دانشگاه های سطح شهرستان در روز نهم دی با حضور مردم آگاه و بابصیرت شهرستان برگزار می شود.

 

DSC_0001

 

aviary-image-1451275119459

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.