۰۹:۱۰ - چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴

تلاش های این جوان شاهین شهری قابل تقدیر است/ سجاد مردانی اولین و تنها دارنده سهمیه المپیک 2016 برزیل استان

تلاش، غیرت و شجاعت جوان شایسته و قهرمانی که با ایمان به خدا، غیرت و شجاعت از نام ایران و ایرانی در میادین ورزشی برون مرزی دفاع کرده و باعث افتخار و سربلندی ایران اسلامی شده است را باید ارج نهاد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛  ایران پهناور در طول تاریخ همواره به داشتن دلیرمردان و فرزندان خود در عرصه های مختلف بالیده و افتخار کرده است چرا که این جوانمردان، با غیرت و همت خود علاوه بر دفاع از مرزهای خاکی از هویت و اعتبار کشور ایران نیز دفاع کرده و نام او را در بلندترین نقطه جهان به اهتزاز در می آوردند.

این بار نیز یکی دیکر از دلیر مردان ایران در خطه شاهین شهر با تکیه بر ایمان به خدا و شجاعت خود موجب سرافرازی، افتخار و غروز ملت ایران بویژه مردم استان اصفهان و شهر شاهین شهر شد.

سجاد مردانی عضو تیم ملی و نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم تکواندوی کشورمان در آخرین مرحله مسابقات گرندپری مکزیک با شکست حریفان و به دست آوردن گردن آویز و مدال طلای رقابت‌های گرند پری تکواندو موفق به کسب سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل شد.

رسیدن به قله هیچ گاه به راحتی نبوده لاجرم نیاز به همت و تلاش فراوان دارد سجاد مردانی نیز طی سال های عمر ورزشی خود موفق به کسب 24 عنوان قهرمان جهانی بوده، برای راهیابی به المپیک 2016 برزیل سه سال پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشته، سه سالی که علی رغم آسیب دیدگی در مسابقات مداوم و مختلف شرکت کرده و امروز خدا را شاکر است که با لطف و مدد او توانسته موفق به کسب سهمیه المیک 2016 شود و ملت ایران و بویژه مردم شهرستان را خوشحال نماید.

تلاش، غیرت و شجاعت جوان شایسته و قهرمانی که با ایمان به خدا، غیرت و شجاعت از نام ایران و ایرانی در میادین ورزشی برون مرزی دفاع کرده و باعث افتخار و سربلندی ایران اسلامی شده است را باید ارج نهاد.

تنها و اولین دلیرمرد المپیک 2016 برزیل در استان اصفهان که روز گذشته به کشور بازگشته است مورد استقبال گرم هموطنان قرار گرفت. مسئولان شهرستان به همراه جامعه ورزشی استان برای تبریک قهرمانی به دیدار وی رفته ضمن تبریک، آرزوی موفقیت و درخشش در بازیهای المپیک 2016 برزیل و دیگر میادین زندگی شدند.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان در این دیدار سجاد مردانی را علمدار و الگوی شایسته ای برای جوانان شاهین شهر دانست و گفت: خاص بودن نیاز به مراقبت دارد رمز ماندگاری نام تختی در بین مردم ایران بدلیل مردمی بودن و تواضع وی بود.

محمود کیانی اضافه کرد: ملت ایران به داشتن چنین جوانانی افتخار می کند و قدردان این زحمات هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز در این دیدار ضمن معرفی و بیان عناوین قهرمانی سجاد مردانی گفت: به فرموده رهبر انقلاب امر به ورزش امر به معروف است امروز سجاد مردانی یکی از معروفاتی است که شاهین شهر به داشتنش به خود افتخار می کند.

خدارحم پورمهدی در ادامه به بیان برخی مشکلات ورزشکاران پرداخت و افزود: همت و تلاش جوانان را باید ارج گذاشت و وظیفه داریم  قهرمانان را که نام آوران ایران در میادین ورزشی جهان هستند را حمایت کنیم تا با پشت گرمی و انگیزه بیشتر موچب سربلندی کشور و همچنین شهرستان شوند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی شاهین شهر نیز ضمن تبریک به خانواده مردانی و مردم شاهین شهر گفت: قطعا برای کسب موفقیت و مدارج عالی باید تلاش شبانه روزی داشت و امروز به پاس ارج نهادن به تلاش و پشتکار قهرمان شهر آمده ایم.

روح الله شاهرجبیان با بیان اینکه تجلیل از کار بزرگ قهرمانان کم ترین کاری است که می توان انجام داد اضافه کرد: آیین نامه تجلیل از نخبگان برتر شاهین شهر تدوین و ابلاغ شده و به زودی در مراسمی از مدال آوران جهانی شهر تجلیل به عمل خواهد آمد.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن 80 + کیلوگرم که بدون چشم داشتی در راه اعتلای نام ایران و شاهین شهر قدم در راهی سخت و دشوار گذاشته است ضمن ابراز امیدواری به همشهریان و هموطنان خود قول داد که با یاری خدا از هیچ تلاشی برای موفقیت در المپیک کوتاهی نخواهد کرد.

اینک این وظیفه مسئولان شهرستان است که قدردان سه سال تلاش شبانه روزی سجاد مردانی باشند و با حمایت های خود او را در راه رسیدن به قله های بالاتر یاری کنند که این کار موجب خواهد شد جوانان این مرز و بوم با الگو گیری از سجاد مردانی بتوانند در حفظ و سربلندی ایران اسلامی تلاش کنند.

دیدار کارکنان سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با قهرمان تکواندو جهان

در دیداری جداگانه جمعی از کارکنان سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه نیز به دیدار تنها قهرمان و دارنده سهمیه المپیک 2016 برزیل در استان اصفهان رفتند.

در این دیدار سرگرد پاسدار ابراهیمی جانشین فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه ضمن تبریک کسب عنوان قهرمان جهانی به سجاد و خانواده مردانی گفت: بی شک ایران اسلامی سرافرازی خود را مدیون دلیرمردانی است که با همه توان برای سربلندی کشور خود تلاش می کنند.

وی اضافه: همانگونه که در دوران دفاع مقدس جوانان ما با خون خود از ناموس و مام وطن پاسداری کردند، شما نیز در عرصه ورزشی باعث اعتلاء و سرافرازی میهن اسلامی شدید و این میسر نمی شود مگر با ایمان، اراده قوی، و تلاش و پشتکار زیاد.

شاهین شهر با داشتن 36 قهرمان جهان، 280 قهرمان ملی پوش در سطح استان نام آورترین شهرستان در عرصه ورزش استان می باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.