۱۶:۳۸ - یکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴

طی مراسمی؛

سکان اداره آموزش و پرورش منطقه میمه به روح الامین سپرده شد

طی مراسمی با حکم مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان از خدمات زضا متوسلی قدردانی و رضا روح الامین به سمت مدیر آموزش و پرورش منطقه میمه منصوب گردید.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه میمه سعادت آینده جامعه را منوط به فعالیت فرهنگیان دانست و گفت: بخش میمه با 800 نفر نیروی فرهنگی جایگاه وسیعی را در استان دارد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط ویژه جغرافیایی و قدمت فرهنگی منطقه میمه، اظهار کرد: بخش میمه شرایط لازم برای ارتقاء به شهرستان شدن را دارد که با پیگیری های صورت گرفته مقدمات این کار فراهم شده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی زمان اجرایی شدن ارتقاء بخش میمه به شهرستان را به پس از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری اعلام کرد.

فرماندار شهرستان صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه میمه با بیان اینکه فرهنگیان نقش به سزایی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارند گفت: جوانان و نوجوانان به عنوان آينده سازان و اساس جامعه همواره در معرض آسيب هاي اجتماعي قرار دارند كه در اين خصوص نقش آموزش و پرورش در تربيت نيروهاي كار آمد يك جامعه انكار ناپذير است.

وی افزود: آموزش و پرورش در امر تربيت نونهالان و نوجوانان وظيفه خطيري بر عهده دارد و براي انجام كامل وظايف خود نيازمند همكاري و تعامل مديران و مسوولين است.

علیرضا بصیری با اشاره به دغدغه هاي رهبر معظم انقلاب در خصوص اصلاح سبك زندگي اظهار کرد: نظام فرهنگي جامعه بايد به سمتي و سويي حرکت کند كه رفتار جامعه را تغيير دهد و اين مهم جز با آموزش تغيير پيدا نخواهد كرد.

وی نسل جوان را سرمايه بزرگ اين مملكت دانست و گفت: همه مسولان موظفند همه توان خود را براي حمايت و حفاظت از نسل جوان در برابر معضلات فرهنگی و اجتماعي و بويژه پديده شوم مواد مخدر و تهاجم فرهنگي در قالب شبكه هاي ماهواره اي و اينترنتي به كارگيرند.

در ادامه مراسم ضمن قدردانی از خدمات رضا متوسلی طی حکمی از سوی محمد حسن قائدیها مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان، رضا روح الامین به عنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه میمه منصوب شد.

رضا روح الامین طی 22 سال خدمت در سمت های  کارشناس امور اردوها، کارشناس فرهنگی هنری مدیریت آموزش و پرورش، کارشناس مسئول امور پشتیبانی، کارشناس گزینش منطقه شاهین شهر فعالیت می کرده است،

تقویت فعالیتهای پرورشی با اقامه نماز جماعت و تقویت جلسات انس با قرآن در مدارس ، برگزاری مسابقات معارف اسلامی، پیگیری و ارتقا امور رفاهی فرهنگیان را در دستور کار خود دارد، متوسلی نیز پس از 36 سال خدمت بازنشسته شد

 آیین توديع و معارفه مديريت آموزش و پرورش منطقه ميمه با حضور معاون مديركل آموزش و پرورش استان اصفهان، فرماندار شاهين شهر و ميمه، امام جمعه بخش ميمه، بخشدار ميمه، جمعي از مسولان شهرستان، معلمان و فرهنگيان در محل خانه معلم ميمه برگزار شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.