۱۱:۱۵ - جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲

دکتر روستا در سمینار چاقی و عوارض آن بیان کرد

میانه ورزی در زندگی، تحرک کافی و ورزش عوامل طول عمر همراه با سلامت تن و روان

تلاش انسان از آغاز خلقت به برطرف کردن یکی از اساسی ترین نیازهای خود که تهیه غذا و رفع گرسنگی است،بوده، ولی آنچه که حائز اهمیت می باشد انتخاب صحیح مواد غذایی مطابق با نیازهای انسان است.

 

DSC01766

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، بیمارستان گلدیس شاهین شهر با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، سمینار یک روزه چاقی، عوارض و درمان آن را در محل تالار شیخ بهایی برگزار کرد.

در این سمینار دکتر روستا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در خصوص اهمیت تغذیه و لزوم توجه به آن مطالبی را بیان نمودند.

 

ایشان در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه تلاش انسان از آغاز خلقت به برطرف کردن یکی از اساسی ترین نیازهای خود که تهیه غذا و رفع گرسنگی است، افزود: با آسان شدن ارتباطات و حمل و نقل امروزه انسان‌ها می توانند از تمام مواد غذایی که در اختیار بشر قرار گرفته بهره مند شوند، ولی آنچه که حائز اهمیت می باشد انتخاب صحیح مواد غذایی مطابق با نیازهای انسان است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اشاره به آیات و روایات وارده از ائمه معصومین(ع)، در خصوص اهمیت توجه به تغذیه صحیح و امساک در خوراک و میانه روزی در تمام موارد زندگی و تحرک کافی و ورزش برای بدست آوردن طول عمر همراه با سلامت تن و روان ذکر کرد.

سخنرانان این سمینار یک روزه، به ترتیب ذیل بودند که هر یک در فرصتی  که در اختیار داشتند، مطالبی را بیان کردند.

دکتر ابراهیمی اپیدمیولوژی/ دکتر بهراد منش تشخیص و پاتو فیزیولوژی / دکتر میرزایی  عوارض چاقی / دکتر طاهری درمانهای دارویی / دکتر مودب چاقی در کودکان و در پایان آقای دکتر جعفری با موضوع جراحی

hamayash1.92.10.19

hamayash2.92.10

hamayash3.92.10

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.