۰۸:۰۰ - سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

رئیس شورای اسلامی شهر گز در گفتگو با شاهین نا خبر داد:

شهرتاریخی گز دارای درمانگاه تامین اجتماعی می شود

رئیس شورای اسلامی شهر گز از موافقت هیأت مدیره‌ی سازمان تأمین اجتماعی برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شهر تاریخی گز برخوار خبرداد.  

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نارحیم علی عباسی رئیس شورای اسلامی شهر گز در گفتگویی با پایگاه خبری شاهین نا ضمن اعلام این خبر بیان داشت: پیگیری های چندین ساله شهرداری و شورای اسلامی شهربه بار نسشست و موافقت‌های لازم جهت احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شهر گز اخذ گردید.

وی افزود: شهرداری گز برخواربه منظور اجرایی شدن این پروژه، زمینی به مساحت 2500 مترمربع واقع در بلوار ولیعصر (آتش‌نشانی قدیم) واگذار کرده است.

رئیس شورای شهر گز، با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم این شهر تاریخی در بحث ایجاد درمانگاه تأمین اجتماعی به نتیجه رسیده ، اظهار داشت: بیش از 80 درصد شهروندان گزی زیر پوشش بیمه‌ی تأمین اجتماعی بوده و بابت آن حق بیمه پرداخت می‌کنند ، برخورداری از امکانات درمانی حق قانونی و مسلم آنان است، که به زودی شاهد برخورداری مردم از این امکانات خواهیم بود.

رحیم علی عباسی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به زودی عملیات ساخت این درمانگاه توسط سازمان تأمین اجتماعی آغاز می‌شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از پیگیری و تلاش‌های مستمر حاجی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، بصیری فرماندار شهرستان، قاسمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گز برخوار افزود: امیدواریم این درمانگاه که از مطالبات برحق مردم شهیدپرور شهر تاریخی گز می‌باشد به زودی ساخته شود.

رئیس شورای شهرگز برخوار ضمن تقدیر از مسئولین سازمان تامین اجتماعی ، آمادگی شورا و شهرداری را برای همکاری در احداث این درمانگاه که منشاء خدمات فراوانی برای شهروندان گزی خواهد شد، اعلام نمود.

شایان ذکر است که سوم اسفند سال گذشته طی سفر دکتر نوربخش  رئیس سازمان تامین اجتماعی به شهرستان شاهین شهر و میمه قرار بود کلنگ احداث درمانگاه تامین اجتماعی در این شهر زده شود که بدلیل مشکل تملک زمین کلنگ بر زمین زده نشد. که با پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر بزودی کلنگ شروع عملیات احداث این درمانگاه زده خواهد شد. 

تصویر موافقت نامه احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شهر تاریخی گزبرخوار

Img1393061202

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.