۱۳:۵۶ - دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴

در اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیئات مذهبی شهرستان؛

تیم هیئت حضرت ابوالفضل(ع) شاهین شهر بر سکوی قهرمانی ایستاد

شورای هیئات مذهبی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت عید غدیر خم اولین دوره مسابقات فوتسال را با حضور ملی پوشان، پیشکسوتان تیم ملی فوتسال و مسئولان شهرستان در ورزشگاه تختی شاهین شهر برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ همزمان با عید غدیر خم اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیئات مذهبی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور ملی پوشان و پیشکسوتان نیم ملی عصر روز جمعه در ورزشگاه تختی برگزار شد.

این دور از مسابقات که با همکاری شورای هیئات مذهبی شهرستان، سازمان رفاهی تفریحی و هیئت فوتبال شهرستان برگزار شده بود تیم هیات حضرت ابوالفضل(ع) شاهین شهر موفق به کسب مقام اول و دریافت کاپ قهرمانی شد.

مقام های دوم و سوم مسابقه را نیز به ترتیب تیم های معراج حسینیه ولیعصر(عج) شاهین شهر و شهید خسروی جهاد آباد از آن خود کردند همچنین تیم ثارالله شاهین شهر نیز به عنوان تیم اخلاق شناخته شد.

در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز مسابقه که حاجی نماینده مردم شهرستان، شمس مربی سابق تیم ملی فوتسال و مدرس کنفدراسیون آسیا، محمود خوراکچی دروازه بان سابق تیم ملی و مربی تیم گیتی پسند و چند تن دیگراز مربیان لیگ برتری، اعضای شورای شهر و مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان حضور داشتند پس از اهدای تندیس یادبود به تیم های شرکت کننده جوایز تیم های برتر اهدا شد.

از جمله نکات قابل توجه این مسابقه طراحی جام قهرمانی به سبک ایرانی واسلامی و همچنین اهدای کتاب راننده لودر نوشته رزمنده جانباز حاج علی حسینی به تیم های اول تا سوم بود.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.